Paljonko teidän sugar-daddyt sponsoroi?
Onko se rahaa vai muuta? Paljonko saatte kuussa?
Kommentit (39)
Noin 500e viikonlopusta. Ja tietysti hotellit, lounaat, matkat.
Tienaan koulutettuna ihmisenä itse rahani ammatissa toimiessani.
Muistan. 80-luvulla. Inhosin sitä enkä syönyt.
Vierailija kirjoitti:
Tienaan koulutettuna ihmisenä itse rahani ammatissa toimiessani.
Ja se liittyi tähän keskusteluun miten?
Sanon vielä ennen kun poistun: halveksin tätä sokerideittailua syvästi.
Vierailija kirjoitti:
Tienaan koulutettuna ihmisenä itse rahani ammatissa toimiessani.
Höpöhöpö! Moni koulutettu pitää sokerisetää, joka kustantaa menot ja kulut. Ja moni opiskelija on Only Fansissa tai myy itseään.
täällähän piti olla vain vanhoja kantturoita joita kukaan ei panis maksamallakaan.
Vierailija kirjoitti:
Noin 500e viikonlopusta. Ja tietysti hotellit, lounaat, matkat.
Aika vähän.
Jos maksan 501 euroa ja nuo muut kilkkeet, niin lähdetkö isomman tuen perässä?
Sugardaddy Amerikasta on tulossa käymään Helsingissä ja meillä on tapaaminen ensi viikolla. Saa nähdä miten käy. Peukut pystyyn.
Tienaan 1500 euroa kerrasta ja tietysti mies maksaa muut kulut.
Vierailija kirjoitti:
Sanon vielä ennen kun poistun: halveksin tätä sokerideittailua syvästi.
Niin että ei ole onnistunut setien kalastelu. Tarjontaa riittää ja kilpailu on kovaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 500e viikonlopusta. Ja tietysti hotellit, lounaat, matkat.
Aika vähän.
Jos maksan 501 euroa ja nuo muut kilkkeet, niin lähdetkö isomman tuen perässä?
Olen eri nainen mutta minulle kelpaa tuo 501 euroa.
1000 eur per tissi per vkonloppu. Mulla isot boobsit 😘
Sugar = sokeri
Daddy = isukki
Siis kyseessä on diabetes - isukki
Parhaat löytyy Dubaista. Kaikki sinne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 500e viikonlopusta. Ja tietysti hotellit, lounaat, matkat.
Aika vähän.
Jos maksan 501 euroa ja nuo muut kilkkeet, niin lähdetkö isomman tuen perässä?
Olen eri nainen mutta minulle kelpaa tuo 501 euroa.
Tuo raha riittäisi aukaisemaan joka toisen palstan panokielteisen kurpan reidet. Rahottajaa ei vaan löydy.
Saa
N 1700 kerrasta, lisäksi asunto, lahjoja, matkoja ym.
Asunto ja lahjoja. Muutakin avustusta jos tarvitsen.
Enemmän kuin ap saa Kela:sta.