Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mä olen todellinen "roskisdyykkari".
21.12.2010 |
Ihmiset laittavat tuonne roskakatokseen laatikoiden sivuun täysin ehjää ja käyttökelpoista tavaraa.
Nyt löysin sieltä uudenveroisen olohuoneen maton. Aiemmin olen ottanut sieltä mm. ison peilin eteiseen, matkalaukun, käyttämättömiä lautasia alkuperäisissä paketeissaan, takin ja vaikka mitä. Itse pienituloisena ihmettelen, että jollakulla on varaa heittää ehjää tavaraa pois.
Hyvä vaan, etteivät heitä niitä tavaroita roskiksiin, vaan laittavat siihen sivuun.
JK. En ole hamstraaja.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mäkin otin kerran talteen ison peilin ja keittiön pöydän ja myin ne kirpparilla ja tienasin melkein 100 euroa!