Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Kuinka Pelastusarmeijalta saisi ruokalahjakortin?
13.12.2010 |
Meillä rahat kaikki ihan loppu ja ruoka tulisi todella jouluksi/Uudeksi vuodeksi tarpeeseen.
Ainakaan kotisivuiltaan en löytänyt mitään tietoa aiheesta.
Kyselee köyhä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
lehdessä oli ilmoitus. oli tietyt kellonajat jolloin mentiin sossun papereiden kanssa pelastusarmeijan toimistoon hakemaan jouluavustuksia, sukunimen alkukirjaimen mukaan menivät ajat. varmaankin vaihtelee eri paikoissa. Soita paikalliseen pelastusarmeijaan ja kysy.