Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka Pelastusarmeijalta saisi ruokalahjakortin?

Vierailija
13.12.2010 |

Meillä rahat kaikki ihan loppu ja ruoka tulisi todella jouluksi/Uudeksi vuodeksi tarpeeseen.



Ainakaan kotisivuiltaan en löytänyt mitään tietoa aiheesta.



Kyselee köyhä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lehdessä oli ilmoitus. oli tietyt kellonajat jolloin mentiin sossun papereiden kanssa pelastusarmeijan toimistoon hakemaan jouluavustuksia, sukunimen alkukirjaimen mukaan menivät ajat. varmaankin vaihtelee eri paikoissa. Soita paikalliseen pelastusarmeijaan ja kysy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla