Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko 20 neliön olohuone tilava kerrostaloasunnossa?
Kommentit (5)
Meillä oli miehen kanssa kaksin asuessa sen kokoinen ja oli ihan sopiva. Nyt on yli tuplasti tuon ja edelleen ihan sopiva.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tosin meillä on yhdistetty keittiö-ruokatila-olohuone joka on n. 30 neliötä joten se voi vaikuttaa asiaan :)
Meillä on 26 neliötä ja sitä pitää monet tilavana. Ja kerrostalossa siis asutaan.
Tosin meillä on yhdistetty keittiö-ruokatila-olohuone joka on n. 30 neliötä joten se voi vaikuttaa asiaan :)
erillinen olohuone ja keittiö.
Ja asukkaita tulee olemaan vain minä ja lapseni. Asunto on kolmio kuitenkin.
ap.
Alue: Aihe vapaa
ei se ainakaan pieni ole