Lue keskustelun säännöt.
Ajattelin joskus että jokuko ihan tosissaan tänne kirjoittaa
26.09.2010 |
kun on paha olla tai jotain on tapahtunut. Nyt olen itse siinä tilanteessa. Kiitos vaan kaikille jotka jaksaa täällä asiallisesti kirjoittaa. Sillä voi olla iso merkitys jollekin, jossain. Niinkuin itselleni tänään.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
sanat!!!