Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko syysloma myös päiväkotilaisilla?
Kommentit (2)
mutta koska päiväkodeissa lasketaan tarkkaan aikuisten suhde paikalla oleviin lapsiin, niin asiasta tehdään ainakin kysely.
Tämän kyselyn perusteella voidaan myöntää henkilökunnalle syyslomaa, jota moni on anonut koska kotona kouluikäisiä lapsia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Vaan päiväkodissahan lapset ovat silloin, kun vanhemmat ovat töissä. Kaikilla ei ole syyslomaa töistä, joten lapsetkin ovat hoidossa ihan normaalisti. Toki monet ottavat nuo päivät töistä vapaata jos on kouluikäisiä lapsia, ja tuolloin pk-ikäisetkin ovat kotona.