Lue keskustelun säännöt.
Hyi olkoon; katsoin The Happening-leffan ov
11.07.2010 |
ja olen siitä lähtien ollut ahdistunut! Maailmanloppu tulee just kohta eikä missään ole enää mitään mieltä! Ei sovi enää minun psyykelle moiset leffat, pakko vaan opetella katsomaan romanttisia komedioita... :(
Kommentit (2)
Mutta ehkä sulle tosiaan ei sovi kauhu.
Mua kauhuleffat rentouttavat, saavat pois miettimästä arkea.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä olen herkkä kauhulle, mutta tuo oli kaikin puolin niin naurettava ja huonosti tehty, että lähinnä pelotti loppuuko se ollenkaan.