Lue keskustelun säännöt.
SAVONLINNA
30.07.2010 |
Heippa!
Meillä olisi muutto Savonlinnaan edessä ja olisi muutama kysymys :)
Onko Pihlajaniemi ja Kellarpelto hyviä asuinalueita?
Mistä muualta voisi löytää vuokrattavana olevia asuntoja kuin asuntopalvelusta?
Kiitos :)
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ollaan asuttu nyt kesä Savonlinnassa, Kellarpellossa..tosi hyvä ja rauhallinen paikka kyllä asua..ja varmasti Pihlajaniemikin hyvä asuinalue, käyn siel töissä..Me vuokrattiin asunto savonlinnan vuokrataloilta..