Lue keskustelun säännöt.
Kuinka moni odottaa U2:sen konserttia?
30.07.2010 |
Kummalle päivälle liput?
Mulla liput lauantaille seisomakatsomoon (olen niin pitkä että otan aina seisomaliput kun permannolla on aina paras fiilis!)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla