Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaista henkilökuntaa tuolla Eckerö Linellä oikein on? Kai nyt jokainen terve ihminen haluaa auttaa näkövammaisia.

Vierailija
22.03.2023 |

Vaikka ei olisi työpaikalla erikseen ohjattu, niin jos näkee ryhmän olevan näkövammaisia niin apua tarjotaan heille. Aika julmia ihmisiä on hakeutunut alalle.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nakovammaisen-heidin-tarvitsema-apu…

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä asiakas. Jos haluat tietää minkälaista henkilökuntaa Eckerölinella on, ole ystävällinen ja ota yhteyttä Eckerö Linen asiakaspalveluun.

Vierailija
2/86 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole opaskoiria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virolaiset ovat epäkohteliaita. Oliko tämä yllätys jollekulle?

Vierailija
4/86 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan halua auttaa että äläpä yleistä

Vierailija
5/86 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eckerössä ei sitten sujunut kuin Strömsössä.

Vierailija
6/86 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tylyä. Ei kai niitä näkövammaisia asiakkaita jatkuvasti ole. Ihan jo hyviin käytöstapoihin kuuluu auttaa pulassa olevia. Mutta eihän nykyään missään mitään palvelua ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/86 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virolaiset ovat epäkohteliaita. Oliko tämä yllätys jollekulle?

Eckeröllä on suomalainen henkilökunta.

Vierailija
8/86 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virolaiset ovat epäkohteliaita. Oliko tämä yllätys jollekulle?

Onko ne kaikki virolaisia, kun on suomalainen laiva?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/86 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelijat ovat asiakaspalvelijoita eivätkä mitään apusisaria. Eikös tuollaisilla näkövammaisilla sitäpaitsi ole mahdollisuus ihan omaan avustajaankin jos ei pärjää ilman?

Vierailija
10/86 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole suomalainen laiva, vaan ahvenanmaalainen. Sieltä varmaan henkilökuntakin enimmälti. Siinäpä selitys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/86 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos apu on luvatta, sitä pitää myös antaa. 

Surkeaa asiakaspalvelua!

Vierailija
12/86 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakaspalvelijat ovat asiakaspalvelijoita eivätkä mitään apusisaria. Eikös tuollaisilla näkövammaisilla sitäpaitsi ole mahdollisuus ihan omaan avustajaankin jos ei pärjää ilman?

Miksi sitten apua luvattiin risteilyä myydessä?

=Luvattua tuotetta ei ole toimitettu, rahat takaisin ja korbaus tapahtuneesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/86 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eckeröllä on suomalainen henkilökunta. Mukavia ovat olleet, tässä on nyt töpätty oikein kunnolla.

Vierailija
14/86 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kommunikaatio katkoksia on nykyään joka puolella. Ihan mihin vaan soitat ja luulet asioiden hoituvan, saat pettyä. Osaamista ei löydy asiakaspalveluissa. Jokainen puhuu omiaan. Puhelimessa vakuutellaan, mutta mihinkään ei kirjata tai laiteta eteenpäin. Yritänkin asioida aina sähköpostitse. Silloin on mustaa valkoisella mitä menty taas lupailemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/86 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole suomalainen laiva, vaan ahvenanmaalainen. Sieltä varmaan henkilökuntakin enimmälti. Siinäpä selitys.

Ai, mä luulin, että Ahvenanmaa on Suomea. Milloin se itsenäistyi?

Vierailija
16/86 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kyllä näin suuren seurueen kanssa olisi pitänyt olla mukana joku näkeväkin yksilö tai useampi. Vaikka tilanne jälkikäteen kerrottuna hassulta tuntuu, niin onhan henkilökunta siellä varmasti muutenkin työllistettynä ja tämä "hetken" ohjeistus olisi todellisuudessa ollut jotakin muuta. Myyntipalvelun olisi toki pitänyt tajuta tilanne. Sinänsä aika rohkeaa että ovat sokkona lähteneet Tallinnaan seikkailemaan.

Vierailija
17/86 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeat risteilyllä - niillä tulee olla oma avustaja kyllä kuten muutenkin.

Eikö sen saa mukaan maksutta?

Vierailija
18/86 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ne kaikki sokeita?

Vierailija
19/86 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tylyä. Ei kai niitä näkövammaisia asiakkaita jatkuvasti ole. Ihan jo hyviin käytöstapoihin kuuluu auttaa pulassa olevia. Mutta eihän nykyään missään mitään palvelua ole.

Kyllä vammaiset, ottaa mukaan oman avustajan

Muute me muut asiakkaat maksamme tuon henkilökohtaisen palvelijan

Vierailija
20/86 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä kommunikaatio katkoksia on nykyään joka puolella. Ihan mihin vaan soitat ja luulet asioiden hoituvan, saat pettyä. Osaamista ei löydy asiakaspalveluissa. Jokainen puhuu omiaan. Puhelimessa vakuutellaan, mutta mihinkään ei kirjata tai laiteta eteenpäin. Yritänkin asioida aina sähköpostitse. Silloin on mustaa valkoisella mitä menty taas lupailemaan.

Pyysivät soittaessaan ympäripyöreästi apua vai pyysikö se soittaessa että pitää järjestää heille buffaan oma tarjoilija? Sitä tuossa haluttiin?!

Rn oikein ymmärrä