Lue keskustelun säännöt.
Onko muilla samaa? Esikoista muistettiin vauvana, muita lapsia ei.
05.08.2010 |
Onko kellään samaa ja mietinkö ihan turhia?
Esikoinen sai vauvana vaikka mitä lahjoja, synnyttyään ja synttäreinään. Sai vaatteita, hammaspurkin, kortteja, rahaa, koruja... Mutta hänen jälkeensä syntyneet kaksi lasta eivät. Ei mitään. Kyllä minua onniteltiin puhelimessa jne kun vauvat olivat syntynyt, mikä oli tosi mukavaa, mutta ei kukaan tuonut heille lahjoja. Onko tämä ihan käytäntö, että esikoista lahjotaan ja seuraavia lapsia ei?
Kommentit (2)
kun lasten luku nousee, noin varmaan käy
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta kyllä meilläkin esikoinen sai enemmän huomiota ja myös lahjojakin. Myöhemmin on tilanne tasaantunut, eli yhdenveroista kohtelua on nykyään.