Miksi Nordean puhelinpalvelussa pyydetään painelemaan niitä nappeja, että koskeeko asiasi tätä tai tuota?
Kun soitin ja valitsin monen mutkan päästä kuolinpesän asiat, niin saatuani henkilön puhelimen päähän, hän lopulta valitsi yhdistää minut "sinne kuolinpesäosastolle".
Eli hän oli sitten mikä?
Ja siis tämä oli noin 4. kerta, kun soitan samasta asiasta, ja olen aikaisemmin kuvitellut aina puhuvani jo kp-asioihin perehtyneiden aspojen kanssa. Ja ihmetellyt, kun eivät osaa mitään.
Eivät osaa, koska kaikki ne nappien valinnat johtivat samaan pooliin, kuin mikä tahansa soitto?
Kommentit (2)
Joku siellä on keksinyt tämän erittelevän jonotussysteemin ja saa siitä tulospalkkaa. Siitäkin huolimatta, että se ei toimi. Ilmeisemmin vielä jonotusajasta (se kun valitset numerot ja sen jälkeen jäät odottamaan) raksuttaa taksamittari. Puhelinlaskua tulee, vaikka kukaan ei vastaa.
Pankkien nykystandardien mukaista palvelua tai sen puutetta.