Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka muu täällä syö vielä jouluruokia tänään? Mulla rosollia, perunalaatikkoa,porkkanalaatikkoa kaikki avaamattomia

Vierailija
27.12.2022 |

uusia rasioita.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Just sain lautasen täyteen laatikoita ja kalaa. Ja vielä maistuu.

Vierailija
2/62 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää! Kolme päivää riitti jouluna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rösölli on hyvää kaurapuuron päällä.

Vierailija
4/62 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisin, mutta ei tässä talossa saa syödä.

Kaiken ruoan pitäisi antaa hapantua jääkaappiin.

Vierailija
5/62 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtiin eilen toinen kinkku. Loppiaisena paistetaan kolmas kinkku.

Vierailija
6/62 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin lopun bataattilaatikon ja sienisalaatin ja muuta ei-jouluruokaa lounaaksi. Nyt on kaikki loppu! Ei yhtään ruokahävikkiä!. Hernekeitto tulossa kinkun rippeistä.

Vierailija
7/62 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Meillä alkoi jo uudenvuoden dieetti. 🥳

Terveisin Markku ja Soila, Uusikaupunki

Vierailija
8/62 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loput kinkusta pilkottu rasiaan ja laitettu pakastimeen. Siitä sitten tuunataan jotain hernesoppaa tai laitetaan täytteeksi pizzaan tai tortilloihin. Ei ruokahävikkiä. 3 päivää syötiin jouluruokia.

Vierailija
9/62 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin juuri pari siivua peurapaistia ja suolakurkkuja. Vielä jäi pari siivua paistia. Silliä jäi ehkä pari palaa ja ne heitin pois. Muuta ei jäänyt.

Vierailija
10/62 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä vielä syödään.

Loppukinkku pääsee hernekeittoon.

Vierailija
11/62 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jo huomenna pyttipannun aika.

Vierailija
12/62 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savukalkkunaa mulla  jäljellä, miehellä jokunen kinkkusiivu. Viimeinen porkkanalaatikko meni just lounaaksi.

Vierailija
13/62 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkkua on vielä reilusti, laatikoita ei onneksi enää. Meillä syödään kinkkua monipuolisesti ja kaikilla mahdollisilla tavoilla. :D

Tänään kinkkukiusausta.

Helppo ohje: peruna-sipulisekoitusta, kinkkua, mausteita oman maun mukaan ja ruokakermaa. Uuniin 200C, noin 1 t.

Vierailija
14/62 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syödään vielä jouluruokia.

Haluaisin ostaa joulukinkkuja muulloinkin kuin jouluna, mutta ei niitä ole myynnissä.

Ne on halpoja ja helppo valmistaa. Syömistä riittää pitkäksi aikaa.

Vierailija
15/62 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi käsittää näitä suursyömäreitä jotka mussuttavat kinkun toisensa jälkeen. Mulla neljäs päivä ja yritin äsken syödä kinkkua, tökkäsi todella pahasti vaikka ollaan välillä syöty ihan muutakin. Luulen että menee pari kiloa kinkkua roskiin tai osa varmaan pakastimeen. Ei pysty.

Vierailija
16/62 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri söin kalaa, bataattilaatikkoa ja perunasalaattia.

Vierailija
17/62 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi käsittää näitä suursyömäreitä jotka mussuttavat kinkun toisensa jälkeen. Mulla neljäs päivä ja yritin äsken syödä kinkkua, tökkäsi todella pahasti vaikka ollaan välillä syöty ihan muutakin. Luulen että menee pari kiloa kinkkua roskiin tai osa varmaan pakastimeen. Ei pysty.

Miksi ostitte liian ison kinkun jos pari kiloa on menossa roskiin? Pakasta mielummin ja käyttäkää se sitten myöhemmin vaikkapa hernekeittoon. Olisi järjetöntä heittää roskiin noin iso määrä.

Kinkku toisensa jälkeen ei tarkoita, että ne kaikki kinkun olisivat 10kg:n kinkkuja tai voi olla monta syöjää. 

Vierailija
18/62 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ostitte liian ison kinkun jos pari kiloa on menossa roskiin? Pakasta mielummin ja käyttäkää se sitten myöhemmin vaikkapa hernekeittoon. Olisi järjetöntä heittää roskiin noin iso määrä.

Kinkku toisensa jälkeen ei tarkoita, että ne kaikki kinkun olisivat 10kg:n kinkkuja tai voi olla monta syöjää. 

Älä tule mulle jeesustelemaan siellä! Aina on yleensä ostettu saman kokoinen kinkku, ja sekin vain n. 5kg. Aina se on yleensä mennyt mutta nyt ei maistu kenellekään enää.

Miksi ostitte liian ison kinkun.ai että ottaa päähän tollainen viisastelu.

Vierailija
19/62 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosollia ja laatikoita on vielä hitusen jäljellä, kinkkua muutama siivu, samoin kalkkunaleikettä. Eikähän me tuhota loppuun tänään. Lounaalla syötiin osin noita ja osin normiruokaa.

Vierailija
20/62 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkusta pieni pala jäljellä, samoin peruna- porkkana ja lanttulaatikkoa hieman jäljellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä