Miksi auton pyöränlaakeri kestää samalla puolella vähän yli vuoden ja sitten on taas hajoamassa?
Kuskin puolella siis ja apukuskin puolella mennyt jo yli 5v ja edelleen kestänyt ehjänä.
Kommentit (14)
Kuski on kuski ja apukuski on apukuski. Siis aputski.
Olisko asennuksessa käynyt kämmi tai heikkolaatuinen laakeri.
Väärin asennettu. Vaihda asentajaa.
Sama asentaja on vaihtanut aikoinaan molempien puolten laakerit. Ap
Soot prääsänny aiva liikaa, hillitte ittes
Kuskin puolella on enemmän kuraa tiellä....
Vierailija kirjoitti:
Sama asentaja on vaihtanut aikoinaan molempien puolten laakerit. Ap
Kysy siltä asentajalta että missä vika.
Ostaisit oikean japanilaisen laatuauton niin pyöränlaakerit kestää 400tkm/20v.
Ajotapa urheilullinen?
Kiertoliittymät renkaat ulvoen, kuin keke konsanaan?
Silloin rasittuu toisen puolen laakeri aina enemmän, ja vaihtoon menee aiemmin...
Pyörännapa voi olla väljistynyt sillä puolella mistä laakeri hajoaa nopeammin.
Kuski painaa 340kg, ei siinä laakeritkaan kestä kauaa.
Osta laatu laakeri: snr tai fag niin kestää
Seuraan