Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaako seksin loppuminen sinua?

Vierailija
08.12.2022 |

Oletko ajatellut..

Uusi alku, vai jonkinlainen kuolelma sulle?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se loppuisi? Stay-up sukat jalkaan, tiukka toppi ja lyhyt hame päälle ja yöjerhoon niin ei se lopu.

Vierailija
2/21 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

.."kuolemansuudelma = uusi alku".. ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. En ole ajatellut ikinä sellaista hetkeä.

Vierailija
4/21 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin loppuminen ei pelota, mutta yhdyntöjen loppumistä pelkään kuin ruttoa.  Tämä kävi viime vuonna ilmi, kun vaimon anuksessa oli häikkää ja joutuivat korjaamaan pullistumaan pillun kautta. Meni pari kuukautta ilman yhdyntöjä ja siitenkin toipuminen kesti. Kaluni ei meinannut mennä enää kivutta pilluun vaikka oli miten saatu orgasmi nuolemalla ensin ja varmasti tarpeeksi kiimassa. Vaimoni alkoi tuskastumaan ja itse pelästyin todella, että loppuiko yhdynnät. Nuoresta asti nainut aina jatkuvasti ja panetus ollut viikoittaista. Vaikka setämiehiä olenkin jo niin tuska ja pelko yhdyntöjen loppumisesta oli suuri. Suikkarit ei korvaa pillun saantia ikinä, eikä mikään muukaan.  No onneksi tilanne korjaantui ja nyt taas aurinko paistaa risukasaan.

Vierailija
5/21 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän se pelottaa. Minulla (80 v) pelittää vielä vaikka joka päivä, mutta naisystävällä (70v) on jo ongelmia viriiliyden kanssa. Hänen halunsa ovat tosi vähissä eikä sitä voi lääkkeillä parantaa. Kerran kuussa tuntuu minusta tosi vähältä kun ennen oltiin 3 krt viikossa. Pelottaa, että on yhtä vaikeaa löytää uusi naisystävä kuin 62 vuotiaana minulla oli vaikeuksia löytää uusi työpaikka. Vanha firma lopetti toimintansa Suomessa ja me 170 henkeä jouduimme etsimään uuden työpaikan.

Vierailija
6/21 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ajatellut mutta ei ainakaan nyt pelota. Kiva vaan jos jossain vaiheessa tulee taukoa, ilman voi mainiosti elää kunhan keksii mielekästä tekemistä elämäänsä. Ja ainahan on oma käsi.

Vierailija
7/21 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ennemminkin tuntuu helpottavalta ajatus kun olen aina vaistomaisesti kuvitellut, tai ilman mitään muutakaan parempaa tietoa asiasta, ajatellut miten aina 'yhden elimen liikuttaminen jonkun toisen elimessä' olisi jotenkin tekemistä seksin kanssa? Olen ollut täysin kokonaan aivan väärässä tässä asiassa: eihän se ole yhtään niin! Tai ikinä edes ollut..hitto! Onko kellään muulla täällä kokemusta mistään samanlaisesta tai jostain lähes vastaavasta? En oikein enää 'osaa edes kuvitella tai ajattella että 'liikuttaisen mitään elintä enää edes jonkun toisen elimessä' niin puistattavaa koko skenaario siitä. En tiedä miten tästä enää voisi edes jatkaa mitään.. mut tiedän vain:

niin helpottava ajatus! kaikessa.

8/21 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se pelkääminen auta, seksi loppuu niin mies vaihtoon, kuiva suhde ei ole minua varten.

Vierailija
9/21 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi loppui ja ainut pelko milloin saa vieras nainen vallan.Parasta seksiä antanut nainen kylmenee muutamassa kuukaudessa ja syitä hieman selvitelty mutta olen vetänyt omat johtopäätökset.

Vierailija
10/21 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole vielä alkanutkaan.

Vierailija
11/21 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota kun se tapahtui jo. Mies ei ole kohta vuoteen halunnut. Näin se seksielämä meni kolmekymppisenä.

Avioeroa turha ottaa, tiedän kun en kelpaa omalle miehelle niin en kenellekään muullekaan.

Vierailija
12/21 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pelota kun se tapahtui jo. Mies ei ole kohta vuoteen halunnut. Näin se seksielämä meni kolmekymppisenä.

Avioeroa turha ottaa, tiedän kun en kelpaa omalle miehelle niin en kenellekään muullekaan.

P.llu kelpaa miehille aina. Joten huolesi on täysin turha. Mutta kelpaako nainen huonolla omanarvontunteella onkin sitten täysin toinen juttu.

Vierailija
13/21 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota,loppui jo.

Vierailija
14/21 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein aina, tai joka toinen kerta, mut sitten sitä ei enään muista vaan pidempää. Hyvä juttu niin. Uusi kerta on aina vaan uusikerta.

Vierailija
15/21 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajankohtaisesti ajatellen, niin ei vaan kenties ehkä tulevaisuudessa kun vanha raihnainen ja ryppyinen kurppa enää jäljellä voi olla vaan ehkä. Helpotus? Sen kaiken sitä ennen tehdyn jyystämisen jälkeen..

Vierailija
16/21 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpotushan se olisi.

Vierailija
17/21 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota. Loppui jo avioliiton viimeisinä vuosina. Eron jälkeen seurustelusuhteessa oli, ja oli oikein hyvää ja kivaa, mutta suhteen loputtua muihin syihin, seksittömyys palasi sinkkuuden myötä.

Vaikka ei siis pelota, mutta kylläkin hieman surettaa. Seksi tuo elämään virkeyttä ja mukavaa oloa, ja  jonkun mukavan mummon jos löytäisin joka ajattelisi samoin, niin seurustelu yhdessäoloineen tekisi hyvää. Tuntuisi hyvältä olla jonkun ihmisen rakastama ja haluama.

Teoria on teoriaa ja käytäntä käytäntöä. Nyt sinkkuna ja tällä mennään toistaiseksi.

Vierailija
18/21 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. ' C'est la vie .. sanotaan, ranskassa. (DontWorry..;)

Vierailija
19/21 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisit olla hyvin ymmärtämätön vaimoni. Sulla on paljon salattavaa.

Vierailija
20/21 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota. Jos nykyisen kanssa jostain syystä loppuu, etsin uuden. Minun syystä seksi ei tule loppumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan