Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä jos kauppoihin rakennettaisiin kassan jälkeen labyrintti, joka pitää suorittaa että pääsee ulos
02.07.2010 |
se olisi oiva keino saada lisämyyntiä kaupalle. Labyrintin eri kohdissa olisi tuote-esittelijöitä jotka kyselisivät, että oletko nyt aivan varma, että suodatinpussit eivät unohtuneet. Tarvitsisitko kengänkiilloketta, kenkäsi näyttävät kuluneilta... Kaupan tehtävähän on myydä mahdollisimman paljon.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
että kukaan ei haluais käydä enää lainkaan kaupoissa? Tuskaa se on muutenkin...