G:Paras dödö näillä ilmoilla?
Kommentit (26)
kookosöljy. Ihan uteliasuudesta koitin kun netistä luin jonkun kehuja, ja sehän on jopa toiminut. Ainakin hihattomissa asuissa.
käytän aina miestenhöyliä, niitä saa halvemmalla kuin naisten.
Ja ajoin tänään miesten polkupyörälläkin, jösses miten kehtasinkin
Hehee, mun mies käyttää, enkä kyllä itse laittaisi sellaista.
Sinäkö naisena käytät? Miksi?
Eli mitä väliä, jos nainen käyttää "miesten" Rexonaa. Musta on esim. typerää, että miehille on suunnattu kaikki sporttiset tuoksut, vaikka täällä Suomessakin miehet on vähemmän sporttisia kuin naiset (perustan tämän siihen, että on enemmän läskejä miehiä). Mä käytän mielelläni raikkaita sporttisia tuoksuja, en mitään myskiä tai muuta ällöä.
Mä olen AIVAN samaa mieltä. "Hihihiii, sä käytät miesten dödöö vaik oot nainen" Oletko viiden vanha?
Siskoni joskus kauhisteli kun käytin karvojen poistoon MIESTEN höylää ja Lidlin tosi edullista MIESTEN karvanpoistoon tarkoitettua geeliä. "Siis miten sä voit?" No joo...Mut siis, Garnierin mineraali dödö on erittäin hyvä, itseasiassa ihan sairaan hyvä. Olen kokeillut Triple Dry:t sun muut ja nyt toi pelasti. Ei pidä mullakaan sitä mainostettua kahta vuorokautta mutta päivän verran todella mainiosti. Loistava!!!
Käytän vain nivean herkän ihon dödöjä.Muista merkeistä (mms.adidaksen) mun kainalot kuivuu ja yöllä tulee aivan sairas polttaminen ja kutina...hyh hyh!
En ole hikoilevaa tyyppiä..
vaikka kainalot kastus, hiki ei haise...
kivideodorantin. Se on tehty alunasta. olin hyvin skeptinen, mutta tähän mennessä on toiminut vähintään yhtä hyvin kuin Erisanin antiperspirantti, joka oli ainoa antiperspirantti jota saatoin ilman kauheaa kutinaa käyttää.
ja sitähän siis laitetaan 1-2 kertaa viikossa ja ei haise hiki ei. Ihan loistokamaa maksaa 11e. Suosittelen!! Normaalisti käytän sitä uutta mineral dödöä.
Bats
kuten Bats, mutta edullisempi
Dermosilin punainen appelsiini -dödöä ja Vichyn 48 h:n dödöä. Nyt kyllä on pitänyt laittaa melkein joka päivä tota Vichyä.
mulla pysyy kainalot kuivina, eikä haise.
Vaihdoin "raskaushien" takia pois Biothermin dödöstä, joka normaaliolosuhteissa on ollu mulle se toimivin. Nyt ei enää toiminu...
Tosiaan hinta-laatusuhde erittäin hyvä (vrt biotherm)
mutta joo mä ainakin häytän miesten höyliä sheivaamiseen on miljoona kertas parempis..
miesten nivea-dödöä, täytyy huomenna testeta, toimiiko...
laitan sitä kainaloihin, tissien alle ja tissivakoon ja taatusti pysyy paikat kuivana ja hajuttomina päivän.
paitaan jälkiä. ja äsken oli prismasta loppu. harmitti. eli joku muukin käyttää sitä.
Tosin minulla ei ole koskaan ollut suurta hikoilu- tai hienhajuongelmaa, mutta pitää kainalot raikkaan tuoksuisina todella pitkään.
Mä olen AIVAN samaa mieltä. "Hihihiii, sä käytät miesten dödöö vaik oot nainen" Oletko viiden vanha?
Siskoni joskus kauhisteli kun käytin karvojen poistoon MIESTEN höylää ja Lidlin tosi edullista MIESTEN karvanpoistoon tarkoitettua geeliä. "Siis miten sä voit?" No joo...
Mut siis, Garnierin mineraali dödö on erittäin hyvä, itseasiassa ihan sairaan hyvä. Olen kokeillut Triple Dry:t sun muut ja nyt toi pelasti. Ei pidä mullakaan sitä mainostettua kahta vuorokautta mutta päivän verran todella mainiosti. Loistava!!!