Oudoin asia, mitä asiakaspalvelija on sanonut sinulle
Mä aloitan. Omaiseni kuoli. Soitin vakuutusyhtiöön kysyäkseni mitä papereita tarvitsevat että voin irtisanoa yhden vakuutuksen. Asiakaspalvelija sanoi että vain vakuutuksenottaja voi irtisanoa vakuutuksen. Toistin että vakuutuksenottaja on kuollut. Edelleen sama vastaus.
No myöhemmin soitto uusiksi ja asia hoitui.
Kommentit (7)
Itse soitin erääseen yritykseen, kun sieltä tuli paperit, että tarkistakaa tietonne, onko ne oikein. Soitin sitten siis sanoakseni (15 vuotta sitten) , ettemme ole asiakkaitanne enää. Ei riittänyt, sanoin myös ettei puolisonikaan ole teidän asiakas. Hän ei voi kuulemma puolisoni asioita sanoa minulle puhelimessa. Ilmoitin vain, ettemme ole asiakkaitanne, kun lähetitte kirjeen kotiin, jotta voisi tarkistaa onko tietomme oikein. Ei mennyt viesti perille.
Edelleen näin kohta 15vuotta ovat lähettäneet alkuvuodesta kirjeen kotiin, jotta voimme tarkistaa tietomme. 15 vuoteen siis ei olla maksettu maksujakaan heille ja he kuulemma katsovat usein asiakastietonsa ja niitä päivitetään jne. Kirjeessä on vielä tyttönimeni vaikka olen ollut naimisissa kohta 13 vuotta. Ja muistaakseni silloin soitin 2 kertaa, mut ei uskota niin ei sitten.
Vierailija kirjoitti:
No tosi typerä toi vakuutusmimmi. Ehkäpä, jos olisit maininnut jotain esim kuolinpesän hoitajuudesta, jos sellainen olit. Mutta noin ei saa töksäytellä!
Mä kävin tänään Ompun Dna:ssa puhelinasioissa. Sim vaurioitunut.
Kundi alkoi myydä mulle uutta liittymää. Sanoin, että äläpä nyt ala myyntipuheisiin, en aio ostaa.
Pyysin heidän puhelintaan lainaksi soittaakseni huomiselle vieraalle, jonka tulo jäi epäselväksi.
Pyysin kaksi kertaa. Sain sitten. Kun nousin lähteäkseni kiittämisen jälkeen, kundi sanoi mulle, että niin, hänhän ihan hyvän hyvyyttään antoi soittaa firman puhelimella. Hätkähdin. Sanoin että minä kiitin sinua. Poistuin. Ihmetytti. Olisko mun pitänyt tarjoutua nuolemaan hänen kenkänsä tai jotain? Mä olen 65, poika oli abt 25. Kun olisin tajunnut, niin olis pitänyt sanoa että meinasinkin lähettää kiitokset hyvästä palvelusta johtoon, mutta tämä ylösnosto peruutti sen.
Kyllähän sä nyt uuden simin saat vaurioituneen tilalle. Outo asenne.
Teen siivoustyötä ja yksi vuosi piti saada uusi verokortti lopouvuodelle. Soitin verottajalle. Ei mun pitäs kyseinalaistaa heidän ammattitaitoa ja meinasin tyytyä tulevaan uuteen verokorttiin. Se meinasi laittaa kuukausi rajakseni 10 000e ( kyllä luit oikein). Lopetin puhelun nauraen, mutta oli pakko soittaa seuraavana päivänä takas ja pyytää uus. Enhän mä tosta ois tajunnu, olisko tullu sit joskus kamalat mätkyt vai mitä?? Seuraavana päivänä soittaessa sain kunnollisen verokortin ammattitaitoiselta työntekijältä. Varmaan sekin ihmetteli...
Ison ruokamarketin työntekijä _suuttui_ lukioikäiselle siskolleni, joka kysyi jauhohyllyillä perunajauhojen sijaintia. "Perunajauhot on loppu! Ei tule lisää tänään, ei huomenna eikä myöskään ylihuomenna! Olisi vissiin kannattanut lähteä ajoissa liikkeelle!"
Ainoa keksimämme selitys oli, että jouluruuhka oli ylittänyt henkilön stressinsietokyvyn. Veikkaan silti, että siskoni valikoitui purkauksen kohteeksi ihan vaan koska oli nuori ja kiltin oloinen tyttö. Nykyään veisin tuollaisen asian eteenpäin jo ihan työntekijän itsensäkin takia.
Hain eräältä tehtaalta yhden tavaran. Siellä on siis toimisto, johon maksetaan ja josta noudetaan tavaroita ja sitten sen tehtaan puoli. Toimistossa kysyin, että paljonko maksaa 85 cm mittainen pätkä tuotetta x. Nainen katseli kataloogia ja sanoi että kyllä heillä sitä on tehtaan puolella, käy sieltä hakemassa, he kertovat hinnan. Hain pätkän ja palasin toimistoon ja kas kummaa, nyt tämä nainen tiesikin kertoa, että 85 cm tuotetta maksaa 17 euroa. En nyt tiedä miksi ei voinut sanoa, että "tuotteella on metrihinta, xx euroa" jolloin olisi voinut päätellä hintaa.
Olin menossa kaverille kylään bussilla ja kun hänen asuntonsa oli lähettyvillä niin nousin ylös ja menin bissin takaoven viereen odottamaan oikeaa pysäkkiä. Yhtäkkiä kuljettaja jarruttaa ja huutaa minulle "Paina sitä pysähtymis painiketta kun tahdot jäädä pois" minä huusin takaisin "Jään pois vasta seuraavalla pysäkillä!" kuljettaja alkoi peruuttamaan edelliselle pysäkille. Minä huusin uudestaan "Jään pois vasta seuraavalla pysäkillä!" Kuljettaja peruutti siitä huolimatta edelliselle pysäkille ja avasi minulle takaoven poistumista varten. Ilmeisesti bussikuskit ovat aina oikeassa, matkustajien pyynnöistä stä huolimatta.
No tosi typerä toi vakuutusmimmi. Ehkäpä, jos olisit maininnut jotain esim kuolinpesän hoitajuudesta, jos sellainen olit. Mutta noin ei saa töksäytellä!
Mä kävin tänään Ompun Dna:ssa puhelinasioissa. Sim vaurioitunut.
Kundi alkoi myydä mulle uutta liittymää. Sanoin, että äläpä nyt ala myyntipuheisiin, en aio ostaa.
Pyysin heidän puhelintaan lainaksi soittaakseni huomiselle vieraalle, jonka tulo jäi epäselväksi.
Pyysin kaksi kertaa. Sain sitten. Kun nousin lähteäkseni kiittämisen jälkeen, kundi sanoi mulle, että niin, hänhän ihan hyvän hyvyyttään antoi soittaa firman puhelimella. Hätkähdin. Sanoin että minä kiitin sinua. Poistuin. Ihmetytti. Olisko mun pitänyt tarjoutua nuolemaan hänen kenkänsä tai jotain? Mä olen 65, poika oli abt 25. Kun olisin tajunnut, niin olis pitänyt sanoa että meinasinkin lähettää kiitokset hyvästä palvelusta johtoon, mutta tämä ylösnosto peruutti sen.