Lue keskustelun säännöt.
Apua! Mihin käytän 1 l kasvislientä?
10.05.2010 |
Olen joskus ostanut litran Vian valmista kasvislientä. Se menee vanhaksi ylihuomenna. Mitä valmistaisin siitä?
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
saat kivoja annospaloja joita voit käyttää tarpeen mukaan.