Lue keskustelun säännöt.
Jos jollain on yo-lakki, ajattelen, että hän on ylioppilas ja
Kommentit (3)
Ja siis ei varmaan edes tiedä mikä on lukio.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ikä-kiivis on siis kauan sitten ylioppilaaksi tullut. Lakkikin jo kellertää. Kymmeniä vuosia sitten.
Ikäkiivikset ovat melkein aina yliopistokoulutettuja, kun ennen vanhaan lähes joka ylioppilas meni yliopistoon.