Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen vastaa korkeintaan muutamalla sanalla, kun minä jaksan nähdä vaivaa ja kirjoitan tai kerron koko tarinan

Vierailija
08.10.2023 |

Ovatko nykyajan naiset oikeasti näin kommunikaatiokyvyttömiä? Aikaisemmin osat olivat toisinpäin, mikä muuttui?

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut että häntä ei ehkä kiinnosta?

Vierailija
2/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ajatellut että häntä ei ehkä kiinnosta?

Jaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä kirjoittele tarinoita.

Vierailija
4/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pidät pitkiä monologeja ja sitten ihmettelet kun toista ei kiinnosta?

Vierailija
5/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot vain itsestäsi etkä ole ihan vielä ymmärtänyt, että lyhyet vastaukset ovat sosiaalinen vinkki vaihtaa levyä?

Vierailija
6/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös olisi reilua ilmoittaa ettei kiinnosta? Vai tarviiko se nainen itsetuntonsa kohotukseen miehen pitkiä tarinoita, joita voi sitten nenänvarttaan pitkin lukea, jos edes vaivautuu lukemaan? Vaadi vastaus. Haistata moiselle.

Vierailija
7/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös olisi reilua ilmoittaa ettei kiinnosta? Vai tarviiko se nainen itsetuntonsa kohotukseen miehen pitkiä tarinoita, joita voi sitten nenänvarttaan pitkin lukea, jos edes vaivautuu lukemaan? Vaadi vastaus. Haistata moiselle.

Yleensä sitä haistattelua ja h*rittelua tulee juuri siksi, että ilmoittaa, ettei kiinnosta.

Vierailija
8/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ala vaatia että nyt pitää vastata! Jää sinkuksi kuten tämän ehdottaja 🤣

Vierailija
9/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siirryn nettideiteissä aina seuraavaan naiseen jos hän kirjoittaa lyhyesti ilman kysymyksiä.

Suosittelen samaa.

Vierailija
10/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jollekin random tinder-miehelle, jota ei ole edes tavannut, pitää mitään kiinnostuksen puutteestaan ilmoittaa?

Vierailija
11/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun oli pakko heivata tällainen muuten ihan mukava tapailumies. Hän pommitti pitkillä viesteillä aamusta iltaan. Sori, mulla ei ole aikaa eikä kiinnostusta venyä kirjekaveeraamassa kännykällä pitkin päivää. Soita jos sulla on asiaa. Jutellaan kun nähdään.

Vierailija
12/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla myös vallankäyttöä.

Vierailija
13/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla myös vallankäyttöä.

Olkoon. Silloin siirrytään seuraavaan.

Vierailija
14/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yleisimmät vastaukset tuonkaltaisille tylsimyksille on:

😆

🙂

Ok

Hehe

Joo

Ei

Ok

Jep

Nice.

Vau

Vierailija
15/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile kertoa muusta kuin itsestäsi? Lyhyet vastaukset ovat sosiaalinen vihje jolla ilmaistaan että toinen voisi vaihtaa levyä.

Vierailija
16/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuota saa ääneen sanoo kun murtuu kulissi jossa naiset ovat niin paljon parempia kommunikoimaan kuin miehet.

Tiedän kyllä mitä meinaat, mikää ei ole sen ärsyttävämpää kun sinulle vastaillaan yhdellä tai korkeintaan kahdella sanalla kun itse yrittää pitää keskustelua yllä

Vierailija
17/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun oli pakko heivata tällainen muuten ihan mukava tapailumies. Hän pommitti pitkillä viesteillä aamusta iltaan. Sori, mulla ei ole aikaa eikä kiinnostusta venyä kirjekaveeraamassa kännykällä pitkin päivää. Soita jos sulla on asiaa. Jutellaan kun nähdään.

No soititko ja juttelitko kun näitte?

Vierailija
18/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nainen jonka kanssa viestittelet, on liian hyvännäköinen omaan tasoosi nähden.

Koita viestitellä rumempien naisten kanssa, niin tulet huomaamaan että he ovat paljon vastavuoroisempia viestittelyssä.

Vierailija
19/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap... Opettele Itä-Euroopan puolella puhumaan suoraan. Iso osa teistä koittaa just näitä naisia siksi sanon asiasta. Esittele itsesi lyhyesti. Kerro vakuuttuneesi naisen olemuksesta ja toivovasi saavasi hänet x ravintolaan y päivänä. Varaa ravintolan lähistöltä 4-5 tähden kylpylästä huone. Vie ruusuja. Omaksu herrasmiehen elkeet. Amazonista datenight outfits for men,hajuksi citrus lavender. Niin sekä couples cards.

https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=a51db34195ea66597b7210d…

https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968

Vierailija
20/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli pidät pitkiä monologeja ja sitten ihmettelet kun toista ei kiinnosta?

Tapailin tällaista monologimiestä. Siis veti pitkiä puheita aiheista, joista varmasti tiesi etten ole kiinnostunut, ja sitten ilmeisesti odotti että siitä saataisiin jokin keskustelu aikaiseksi.

Ja mies siis puhui kirjaimellisesti taukoamatta varmasti ainakin kymmenisen minuuttia. Minulta hän ei juuri kysellyt mitään, oli kiinnostuneempi esitelmöimään tyyliin jostain huumeparoneista.