Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä (ei kura-)rukkaset pitävät vettä?

Vierailija
17.04.2010 |

Ei taida sellaisia ollakaan.

t: nimim. tecit, jonathanit, water freet, ym. testannut

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

välikausirukkaset pitää vettä. Jopa paremmin kuin kurarukkaset, koska kurarukkasiin tulee älyttömän herkästi reikiä ja sitten ne vuotaa kuin seula...

Vierailija
2/5 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ReimaTec on hetken kelpo, Lassietec vain hylkii vettä, kurahanskoihin tulee jotain vuotoa saman tien. Kuriksissa se plussaa, että niihin kun villalapaset alle, niin kosteus ei niin pahalta tunnu eikä myöskään haise käytön jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ainakaan meitä ole pettänyt.

Vierailija
4/5 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä reimatecit toimineet tosi hyvin, kuivuessaan leikkien jälkeen vain imaisevat kosteutta sisään jostain syystä... Mut kuivailen patterilla, niin nopeasti on sekin kosteus häipynyt. Eivät haise, kun niissä on sisällä se jokin hopealankasysteemi....

Vierailija
5/5 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen lapsen kokemuksella...