Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä on pettäjän merkit mielestäsi?

Vierailija
29.04.2010 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oli pettänyt, ja suudellessa katsoi ihan muualle ja oli muutenkin todella etäinen ja välinpitämätön mua kohtaan. Vietti illat ja yöt tietokoneella tai ulkona eikä enää halunnut tehdä mitään mun kanssa. Syytti mua ihan pienestäkin ja itsessään ei koskaan ollut mitään vikaa. Kotona piti puhelimen aina äänettömällä ja taskussaan myös vessaan mennessä.

Vierailija
2/3 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehellä nimetön pidempi etusormea ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen kalunsa ympäriltä, hän todennäköisesti pettää :P exällä oli silloin tällöin pitkiä blondeja hiuksia kietoutuneena kaluunsa, ei ollut sitten epäilystäkään miten ne olivat sinne joutuneet. Ja minun hiuksia eivät siis todellakaan olleet tai miehen omia.