Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytin 50 ja arvatkaa mistä sain sen yhden ja ainoan onnittelun

Vierailija
06.09.2026 |

Lidlin sovellukseen ilmestyi kuponki. Onnea syntymäpäiväsankari, tällä kupongilla saat ilmaiseksi yhden seuraavista paistopistetuotteista…

Otin korvapuustin. Vettä, sokeria, margariinia ja vehnäjauhoa. Olipa hyvää. NOT. 

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt. Vegaanien mielestä ne on SUPERhyviä. 

Vierailija
2/49 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule tänne. Tarjoan kahvit. 

Vierailija
4/49 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää syntymäpäivää 50-v AP!

T. Vauvapalsta

Vierailija
5/49 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ja terveyttä!

Vierailija
6/49 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo nyt on. Minua ei edes Lidl onnitellut, vaikka se on vakikauppani.

Vierailija
7/49 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petyit korvapuustiin, kun se ei sisältänytkään silakkaa, herkkusieniä ja jauhelihaa.

Vierailija
8/49 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea sinulle täysistä vuosista🥳🥳itse täytin 60 ja melkein sama juttu.Tuntuu vaan olemaan tätä päivää.Olet kuitenkin tärkeä vaikka aina ne ystävät ei muistaisikaan.

Vierailija
9/49 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täytit tänään, niin onhan tässä vielä aikaa odotella paljonkin onnitteluja. Itselleni kävi niin, että noin puoli vuotta 50-v päivän jälkeen työnantajalla johdon sihteeri kyseli, että onko heillä kirjauksissa virhe ettei minulle ole annettu syntymäpäivälahjaa. Ei ollut virhettä, työnantajan edustajat eivät muistaneet antaa lahjaa tai edes onnitella. Ei ne kyllä senkään jälkeen onnitelleet, todennäköisesti piileskelevät edelleen jossain puskassa, jos asia vaikka unohtuu.

Ei se mitään, 60-v juhlaan on nyt vähemmän aikaa kuin mitä 50-v juhlasta on aikaa. Ja kun odotukset ei ole kovin suuria, niin ei tässä ainakaan pety. Onnea nyt kaikille muillekin 50-v johdosta, ja lähinnä niille jotka ovat 55-v tai yli!

Vierailija
10/49 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täytin 50v, niin postikortteja tuli 1 kappale. Se oli salilta. Tosi hyvä idea. Kehuin salin omistajaa siitä, että pienellä asialla erottuu joukosta. Siitä alkaen olen suosinut postikortteja.  Käsin kirjoitettuna tietenkin.

Vierailija
11/49 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hätää, minäkään en saanut yhtään 60v onnittelua, lahjoista puhumattakaan. Lähimmät ihmiset tiesivät, etten juhli vanhenemista. 

Vierailija
12/49 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten juhlia ne alkaa enemmän olla. 

Vierailija
13/49 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petyit korvapuustiin, kun se ei sisältänytkään silakkaa, herkkusieniä ja jauhelihaa.

Entä jos puusti ois ollut sinkkiämpärissä? - Jipii! :))

Pappavainaa kuulemma aina toivottanut, lähevälle vieraalle: Onnea ja menestystä! 

Itse en muuta saanut kuin isän naapurin kaverilta punkkupullon ja 1e kenorivin. Kiitin lahjasta. Aamulla tuo, kun kävin isän luona. Illalla sanoin, joku päivä minä maksan tuon punkkupullon vielä kalliisti. Niinhän siinä kävi. (eikä se kenorivikään tuottanut mitään).

Osittainen pointti: Alkoholia ja kenorivejä ei kannata antaa lahjaksi (ei synttäri- eikä joulu-).

Vierailija
14/49 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää syntymäpäivää nuori mies T:Puppa ja Mumma 👴👵

Vierailija
15/49 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli pankista onnittelukortti, kun täytin 50. Sellainen ihana kliseinen ruusukortti, joita yleensä kaupassa myydään 70- tai 80-vuotiaille. 

Vierailija
16/49 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt. Vegaanien mielestä ne on SUPERhyviä. 

Hanki elämä.

Vierailija
17/49 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä hassu, että paikalliset kaupat S & K-ryhmä ei muista mitenkään, mutta Lidl muistaa. Kaikki ne tietää kyllä milloin olen syntynyt, mutta ei sieltä tule mitään, edes 5% alennusta yhdestä leivoksesta.

Vierailija
18/49 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin koneella henkilötietoihini syntymäpäiväkseni summassa tarkemman asjankohdan ja syntymävuodeksi 1900. Aina tulee syntymäpäiväonnittelut koneelta määräpäivänä.

trv. 126v.

Vierailija
19/49 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin veikannut että paikallinen srk lähetti onnittelut

Vierailija
20/49 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuisiko asenteestasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan