Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella turhia nuo molemmat X-factor-finalistit ja näyttääkin

Vierailija
16.05.2010 |

jotenkin omituiselta. En ikipäivänä ostaisi kummankaan levyä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä varsinaiset erikoisuudet finaalissa :)

Vierailija
2/7 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tosiaan parempia löytynyt vai eivätkö todelliset lahjakkuudet osallistu tällaisiin kisoihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin et oon ainut joka on tätä mieltä enkä oo viittiny alotusta tästä tehdä ku ois joku kateellisuuskortti vedetty taas esiin :DD Voin kertoa että jopa minä laulan paremmin kuin nämä häiskät, vaikka en nuoteista mitään ymmärräkään.. :DD

Vierailija
4/7 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta niin oli kyllä kaikki jotka on tippunukki.. en ikinä ostais kenenkään niitten levyjä.

Vierailija
5/7 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

persoonallista. Ei ole. Se on pelkkää huonoa laulutaitoa. Esim. Leena oli paljon lahjakkaampi kuin nämä kaksi, ja jopa se ärsyttävä latinorokkari.

Vierailija
6/7 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näiden kahden maakarin en. Tosi huono taso koko shöyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kisa on selvä jo etukäteen. Jännityksellä odotan, miten tuotantoyhtiö saa järjestettyä asian niin että äänestys kuitenkin toteutetaan ja rahat saadaan imuroitua kassaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä