Todella turhia nuo molemmat X-factor-finalistit ja näyttääkin
jotenkin omituiselta. En ikipäivänä ostaisi kummankaan levyä.
Kommentit (7)
Eikö tosiaan parempia löytynyt vai eivätkö todelliset lahjakkuudet osallistu tällaisiin kisoihin?
ajattelin et oon ainut joka on tätä mieltä enkä oo viittiny alotusta tästä tehdä ku ois joku kateellisuuskortti vedetty taas esiin :DD Voin kertoa että jopa minä laulan paremmin kuin nämä häiskät, vaikka en nuoteista mitään ymmärräkään.. :DD
mutta niin oli kyllä kaikki jotka on tippunukki.. en ikinä ostais kenenkään niitten levyjä.
persoonallista. Ei ole. Se on pelkkää huonoa laulutaitoa. Esim. Leena oli paljon lahjakkaampi kuin nämä kaksi, ja jopa se ärsyttävä latinorokkari.
näiden kahden maakarin en. Tosi huono taso koko shöyssä.
kisa on selvä jo etukäteen. Jännityksellä odotan, miten tuotantoyhtiö saa järjestettyä asian niin että äänestys kuitenkin toteutetaan ja rahat saadaan imuroitua kassaan.
on kyllä varsinaiset erikoisuudet finaalissa :)