Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita , jotka olivat tänään flamingossa uimassa?

Vierailija
15.04.2010 |

Siis JÄRKYTTÄVÄÄ MEININKIÄ.. ei voi muuta sanoa. OIKEESTI jättikö ne ihmiset siellä järkensä narikkaan? Vanhemmat vähät välittivät siitä miten niiden jälkikasvu siellä käyttäytyi.. siellä sai ihan vapaasti kiipeillä family-liukumäkeä ylös ja alas.. ja oli vielä tosi mukavaa kun sai väistellä laskevia ihmisiä... lisäksi villissävirrassa ei ollut nähtykkään JONOA... joka suunnalta ängettiin ja tönittiin sekä lopuksi ängettiin heti perään et varmasti sieltä tuli niskaan joku kun mäki loppui. Ja koko helvetin mestassa pari hassua "valvojaa" jotka yrittivät vitunmoista apinalaumaa saada edes jonkinlaiseen järjestykseen.. huh huh... -tuonko pitäis olla rentouttavaa...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla