Lue keskustelun säännöt.
Hoitajaa paikalla?!
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
sitä kuulemma käytetään joskus paikallispuudutteen yhteydessä.
ap
Adrenaliini supistaa verisuonia ehkäisten näin verenvuotoa. Taitaa vain aika parantaa tuon olosi ts. kun liiat aineet häipyvät elimistöstäsi.
Parempaa vointia!
Eli nämä ylikierrokset johtuvat adrenaliinista? Ja nukun vasta silloin kun väsyttää, ei tarvitse ottaa yhteyttä mihinkään?
ap
Se on vaan apuaine, ei tee anna mitään lisäpotkua, supistaa verisuonia, ettei tulisi niin paljon vuotoa hammaslääkärillä..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jollain kierroksilla? Oikeesti... Joo: nuku kun nukuttaa ja siihen asti heilut pystyssä
.
Multa leikattiin tänään kaksi hammasta paikallispuudutuksessa jossa annettiin myös adrenaliinia. Lisäksi olen syönyt paljon Buranaa sekä psyykelääkkeeni josta hammaslääkäri tietää.
NYT olen todella väsynyt mutta en saa unta. Pirteä ja todella levoton olo, vaikka haluaisin nukkua. Mistähän voi johtua?!