Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: missä iässä vauvallesi tuli ensimmäinen hammas?

Vierailija
26.04.2010 |

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alavasen ensimmäisenä.

Vierailija
2/20 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli jo syntyessään eli kait se sitten on jotain -2 viikkoa..tai -1 kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen puhkes ja ikää on 5kk, vanhempieni napurin tyttöllä ei ollut vielä 1v 2kk iässä ytään hammasta puhjennu

Vierailija
4/20 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole vielä puhjennut mutta näyttäisi ikeniä kutittavan sen verran että varmaan päivänä minä hyvänsä. Sormen menee väkisin suuhun vähän väliä.

Vierailija
5/20 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki hampaat on suussa.



En oikeesti muista yhtään, et miten niitä tuli... Varmaan siinä 4kk paikkeilla?? Heh, hyvä äiti :D

Vierailija
6/20 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopuksella 3-kuisena

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/20 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pojalla vasta vuoden ikäisenä. Pojalle alkoikin tuon ensimmäisen hampaan jälkeen tulla sitten ihan urakalla hampaita joku 3 aina kerrallaan...nyt 2,5v. on tainnut jo kaikki hampaat tulla mitä pitääkin.

Vierailija
8/20 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nyt 8 kuukautta avnha ja pari päivää sitten huomasin että yks hammas pilkistää vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/20 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän neidille huomasin molemmat alaetuhampaat puhjenneen yhtä aikaa, ikää oli 4 kk ja 3 vk.

Vierailija
10/20 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli n.9kk:n iässä ensimmäiset. Toiset 1v2kk ja sitten tulivat peräkkäin melkein kaikki kerralla. Toisella lapsella tuli n 6-7kk iässä ensimmäinen, toinen kk:tta myöhemmin, aikaisemmin tulivat toiselle lapselle jostain syystä.



Tällä ensimmäisellä on vieläkin ne samat hampaat suussa, ikää pian 6-v. eikä ole hampaita irtoillut. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/20 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 3. lapsi on melkein 3½ kk ja olen varma, että seuraa isoveljeään ja isosiskoaan.

Vierailija
12/20 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

4,5 kk:n ikäisenä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/20 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tyttö 3kk 17 päivää.

Vierailija
14/20 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samoin lähtivät tosi aikaisin, 4-vuotiasta alkaen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/20 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

peräti 9kk? Pelkäsin ettei niitä tulekaan :) On kyllä tullut ihan normaalit hampaat.

Vierailija
16/20 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

peräti 9kk? Pelkäsin ettei niitä tulekaan :) On kyllä tullut ihan normaalit hampaat.

Esikoiselle eka 9kk iässä, kuopukselle 11kk iässä...

Vierailija
17/20 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuopuksella kuultaa nyt jo alahampaat, ikää 2.5kk, mutta eivät siis vielä ole puhjenneet.

Vierailija
18/20 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt 3-vuotiaana ollut jo kauan kaikki hampaat suussa ;)

Vierailija
19/20 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika oli 11 kk :)

Vierailija
20/20 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset alahampaat tuli viikkoa ennen 1v synttäreitä. Nyt ylähampaat hieman ennen 1,5v päivää.