Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsitättekö että ette saa parempaa palvelua sillä että huudatte asiakaspalvelijalle?

Vierailija
13.07.2022 |

Sille yhdellekkin tädille vaan terveisiä, joka soitteli tänään. On todella vaikea keskittyä ratkaisemaan jotain ongelmaa, toisen huutaessa samaan aikaan.

Kommentit (306)

Vierailija
1/306 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei, se että olen asiakaspalvelija ei tarkoita että minun täytyisi kuunnella mitä tahansa. Mistähän joillakin ihmisillä on tuollainen luulo?

Vierailija
2/306 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmistä on vain niin tyhmiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/306 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöskään solvaaminen ei auta

Vierailija
4/306 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille ääliöille on jäänyt ajatus siitä että asiakas on aina oikeassa päälle ja kuvittelevan sen tarkoittavan sitä että vielä 202-luvulla voi sen varjolla käyttäytyä huonosti. 

Vierailija
5/306 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakaspalvelivat on jätesankoja joita saa kohdella miten huvittaa joten olkaa hiljaa ja tyytykään kohtaloonne idiootit :D:D:D

No tyydyppä sinä sitten siihen ongelmaan että se sinun ongelma ei ratkea.

Vierailija
6/306 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten palvelua saa, kun tekeytyy vähän avuttomaksi ja sanoo suoraan, että tarvitsen apua. Olen hieman manipuloiva ihminen, eikä ole koskaan ollut vaikeuksia saada asiakaspalvelijaa tekemään kuten haluan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/306 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla "linja katkeaa", jos asiakas liikaa meuhkaa. Soittakoon uudelleen, kun on rauhoittunut. 

Vierailija
8/306 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mutta ethän sä sille valitukselle mitään tehnytkään, niin saipa ainakin huutamisen ilon.

Ja sitä parempi mitä huonommin jonkun p.skafirman aspa työssään voi. Tulee siitä ennenpitkää jotain haittaa firmalle.

Luonnollisesti kannatan huutamista vain p.skoille firmoille ja vain silloin kun on ite oikeassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/306 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaiten palvelua saa, kun tekeytyy vähän avuttomaksi ja sanoo suoraan, että tarvitsen apua. Olen hieman manipuloiva ihminen, eikä ole koskaan ollut vaikeuksia saada asiakaspalvelijaa tekemään kuten haluan.

Itse asiassa minusta on ihan mukava kuluttaa aikaa jonkun rauhallisesti rupattelevan papparaisen tai mummelin kanssa, sen aikaa on aina taukoa noista sekopäistä. Joten ei tuo minua ainakaan haittaa yhtään. Onpahan jotain tekemistä olevinaan ja saa vähän hengähtää. Jaksaa sitten taas jonkun sekopään sen jälkeen.

Vierailija
10/306 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yritän olla aina asiallinen asiakkaana. Pari kertaa on vaan flipannu ihan totaalisesti. Tilanteet ovat olleet sellaisia, että saat esim. soittaa ja lähettää samasta asiasta yhä uudelleen viestin. Joka kerta sinulle asiakaspalvelija vakuuttaa asian olevan kunnossakuitenkaan ei ole vaan esim. maksumuistutuksia tai muita ukaaseja vaan satelee. Lopulta on hyvin vaikea enää sadannen kerran selittää rauhallisesti asiaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/306 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä saa nimenomaan huonompaa palvelua. Ei kiinnosta todellisesti auttaa ihmistä, jolla ei ole perus käytöstapoja.

Vierailija
12/306 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta ethän sä sille valitukselle mitään tehnytkään, niin saipa ainakin huutamisen ilon.

Ja sitä parempi mitä huonommin jonkun p.skafirman aspa työssään voi. Tulee siitä ennenpitkää jotain haittaa firmalle.

Luonnollisesti kannatan huutamista vain p.skoille firmoille ja vain silloin kun on ite oikeassa.

Enpä usko että tuosta on huutajallekkaan mitään iloa. Eiköhän hän ole pahalla tuulella loppu päivän. Ja todennäköisesti huomennakin kun se hänen ongelmansa on edelleen huomennakin, koska ei saanut siihen ratkaisua meuhkaamalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/306 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt aspaa reilun 20 vuotta. Nykyisin jo uskallan sanoa napakasti, että joko asia hoidetaan rauhallisesti puhumalla tai sitä ei hoideta ollenkaan. Jos huuto ei sillä taltu, laitan surutta luurin kiinni. En ole likasanko. 

Vierailija
14/306 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiakaspalvelivat on jätesankoja joita saa kohdella miten huvittaa joten olkaa hiljaa ja tyytykään kohtaloonne idiootit :D:D:D

Hyvä esimerkki oman elämänsä luuserista, jolle ainoa tapa ylläpitää jotain itsetuntoa on painaa muita alas. Säälittävää. 

Se on vähän erilaista vielä. Tuo oli jo siinä vaiheessa että on syöksymässä esteettä pohjalle, ja yrittää vaan raapia muita mukanaan, jottei olisi niin yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/306 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä kyllä saan.

t: ISO MIES

Vierailija
16/306 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaiten palvelua saa, kun tekeytyy vähän avuttomaksi ja sanoo suoraan, että tarvitsen apua. Olen hieman manipuloiva ihminen, eikä ole koskaan ollut vaikeuksia saada asiakaspalvelijaa tekemään kuten haluan.

Ai, mulla on yleensä ongelmana, ettei mitään palvelua edes saa.

Paitsi jossain ulkomailla ja ehkä joissain vähän kilpaillummilla aloilla, jos sellaisia nyt juurikaan on.

Itsehän en kyllä huuda koskaan, jos se nyt on se tärkein asia.

Vierailija
17/306 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Kaksi kertaa olen suuttunut eläissäni ja se on johtunut siitä, että siellä toisessa päässä on alettu kiukutella ensin, vaikka olen tiedustellut asiaa ihan kohteaalisti. Yksi vastasi ihan asialliseen kysymykseen tiuskimalla, kuinka kiire on ja kuinka hankalaa hänen työnsä on.  Silloin sanoin, että pyydä siirtoa helpompiin tehtäviin, jos tämä homma on liian haastavaa. Toisessa ta mpauksessa tyyppi alkoi väittää, että asiaa X ei voi hoitaa tavalla Y. Siinä tapauksessa satuin itse tietämään miten ja kerroin, että tulenko sinne neuvomaan, mihin kohtaan se rasti laitetaan siinä ohjelmassa, mitä olen itsekin käyttänyt omissa töissäni.  

Vierailija
18/306 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanon että lappuliisat,

Vierailija
19/306 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aspalinjoilla pitäisi olla nauhoite näitä tilanteita varten:

"Valitsemaanne numeroon ei saada huutamalla yhteyttä. Olkaa hyvä ja yrittäkää uudelleen, kun olette rauhoittuneet."  

Vierailija
20/306 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle ap akalle asiakkaat jostain syystä huutavat aina???????!!!!!!!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän