Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietääkö joku,

Vierailija
02.02.2010 |

että eikö se Tampereella tuberkuloosiin kuollut lapsi ollut saanut rokotetta? BCG-rokote on poistunut normaalista rokotusohjelmasta vasta syyskuussa 2006, eli iän puolesta (alle 5) olisi pitänyt olla saanut.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hei kaikki ei rokota lapsiaan, ei rokotusohjelmaan kuuluvat rokotukset ole pakollisia.

Vierailija
2/6 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri sen takia, että se ei ollut tarpeeksi tehokas nykyisiin muuntuneisiin tuberkuloosikantoihin. Eli saattoi hyvinkin olla rokotettu lapsi kyseessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hgissä sai valita ainakin jo helmikuussa -06 ottaako vauvalle calmeten vai ei.

Vierailija
4/6 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvolassa sanottiin, että vain riskiryhmille suositellaan.

Vierailija
5/6 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hgissä sai valita ainakin jo helmikuussa -06 ottaako vauvalle calmeten vai ei.

Vierailija
6/6 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa tuberkuloosi oli rokotusten seurauksena muuttunut niin harvinaiseksi, että se katsottiin nujerretuksi. Rokotusta suositellaaan vain riskiryhmille, eli esim. paljon tietyissä maissa matkustaville jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän