Te joille tehty sterilisaatio ?
oliko kivulias toimenpide ja millä tekniikalla tehtiin ? Itse olen miettinyt essurea, mutta kuulin ettei sitä suositella jos nikkeliallergiaa, pitääköhän paikkansa ? Ja muutenkin onko toipuminen nopeaa ? Ja kauanko operaatioon menee aikaa ?
Kommentit (4)
mulle ei taas suositeltu perinteistä, koska mulla on veritulppaan taipumus.
Itse toimenpide kesti 7min, mutta onhan siinä muutakin. Eli eka tapaaminen gynen kanssa, sit odottelet kierron sopivaksi, menet operaatioon ja odottelet kotiin pääsyä. Mä pärjäsin 3:lla panadolilla, operaation jälkeen en ottanut mitään. Kävelin kättäriltä Pasilaan ja jatkoin normaalisti töihin.
"putket" poikki ja ommeltiin kiinni. Eipä tuo tuntunut, enemmänkin se sektiohaava sattui ;)
Minulle tehtiin munajohtimenkatkaisu-sterilisaatio, toimenpide meni samlla kun sektio mutta sen jälkeen ovat kuukautiskivut olleet todella pahat.