Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakaspalvelutyössä olevat - mikä on ärsyttävintä työssänne?

Vierailija
20.05.2022 |

Onhan se selvää, että välillä törmää kaikenlaisiin ihmisiin eli asiakkaisiin. Minua ärsyttää tällä hetkellä sellaiset asiakkaat, jotka suuttuvat, jos en heti ymmärrä heitä. Eli sellaiset, jotka eivät osaa kertoa kunnolla, mitä haluavat ja suuttuvat, kun heistä ei saa selvää nopeasti. Kun yrittää tiedustella tai johdatella, suututaan enemmän ja ovat vielä hankalampia. Ja kyse ihan suomalaisista, koska ulkomaalaisten kohdalla se on ymmärrettävämpää kielimuurin takia.

Kommentit (114)

Vierailija
1/114 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää ne ihmiset, jotka ymmärtävät työni väärin. Vaikka tietokoneita voi käyttää vapaasti, emme ole tietokoneinsinöörejä. Ei myöskään ole meidän vikamme, jos jokin nettisivu ei nyt toimi (eikä vika ole verkkoyhteydessä, vaan sivustossa voi olla tilapäinen ongelma). En myöskään voi maksaa verkkopankissa laskuja asiakkaan puolesta, vaikka koneilla pääsee verkkopankkiin. Olen töissä kirjastossa, mutta jotkut asiakkaat olettavat, että olemme myös pankki...

Vierailija
2/114 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ne riidanhaluiset ja ylilyövästi valittavat asiakkaat olenkin kiitollinen että nykyisessä työpaikassani on reilusti muutakin hommaa kuin pelkkää asiakaspalvelua, joten jaksan paremmin kun työ ei ole enää niin kuormittavaa kuin monissa aikaisemmissa paikoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/114 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jokin tuote on loppu, niin se on loppu. En voi maagisesti taikoa heti lisää, jos varastomme on tyhjä. Sitten haukutaan epäpäteväksi myyjäksi, huoh... Näin käy usein aletuotteiden kanssa. Olen töissä Citymarketissa myyjänä.

Vierailija
4/114 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne asiakkaat, jotka ovat jo valmiiksi raivoissaan ja jaarittelevat. Vievät turhaa aikaa, vaikka sen niiden asian voisi selvittää nopeasti ja yksinkertaisesti.

Vierailija
5/114 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki valittavat asiakkaat koska 99 prosenttia valituksista ovat turhia.

Vierailija
6/114 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vähän eri linjoilla. Teennäiset ja ylipirteät ärsyttää eniten. Nämä suuttuvat sentään on sitä mitä on eikä esitä parempaa mitä ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/114 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono palkka, oltava sosiaalinen koko ajan ja asiakkaat

Vierailija
8/114 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKKI

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/114 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki valittavat asiakkaat koska 99 prosenttia valituksista ovat turhia.

99% ihmisistä ei ole lukenut niitä sopimusehtoja/käyttöohjeita ja valittavat turhasta.

Vierailija
10/114 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kummallinen suomalaisilmiö kun kerrot asiakkaalle mistä hänen etsimänsä tuote löytyy niin hän närkästyy!!! Ei kiitä, ei ole onnellinen että löytyy vaan vastaus on aina jaa, vain, aha tai vaan tuhahdus!! Ainoastaan teini-ikäiset pojat ja ulkomaalaistaustaiset kiittävät. Ihan helkutin outoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/114 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen kirjastotyöntekijä! Kirjastomme on myös palvelupiste, mistä saa esim. kaupungin bussikortteja. Kerran yksi herra tuli ja paiskasi tyhjän lomakkeen eteeni. Hän oli, että täytä se. Joku Kelan hakemus. Vastasin, että en voi, mutta voin antaa kynän siihen. "Mutta kun olette palvelupiste!" Ehkä, mutta emme tee hakemuksia ihmisten puolesta...

Vierailija
12/114 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varmaan outo, mutta mä tavallaan pidän niistä örmyistä, jotka ovat jotenkin pahantuulisen oloisia. Etenkin keski-ikäiset mörrimöykyt ovat aikaa ihania. Se on hyvä, kun eivät edes vaivaudu esittämään, etteikö elämä olisi totaalista pask**.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/114 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka ottavat yhteyttä vihaisina, eivätkä sitten osaa selkeästi kertoa, että mikä varsinaisesti on hätänä. Toisinaan jopa kyse on siitä, että asiakas on yhteydessä väärään firmaan. Eipä se asia hoidu minulle huutamalla, jos tavarat on tilattu eri paikasta.

Ja sinänsä mokailu on ihan ok, olen itsekin ihmetellyt R-kioskin myyjälle että mistä pakettini oikein saan, ja hän sitten kärsivällisesti opasti minut postiin. En huutanut, en raivonnut, en julistanut että elämäni on nyt pilalla. Pahoittelin tyhmyyttäni ja kiitin ja toivotin hyvät viikonloput. Sain tavarani, ja kiskan myyjä sai anekdootin työkavereille idiootista joka ei osaa lukea tekstiviestejään.

Vierailija
14/114 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikka menossa kiinni 5 min päästä, ja asiakas valittaa. "MISSÄ NIIN SANOTAAN" tai "MIKSI ETTE SANONEET" TAI "EI OVESSA LUKENUT MITÄÄN". Etuovessa ja joka paikassa seinällä on kyllä aukioloajat, myös netissä... Sitten jäädään 10 minuutiksi vielä sulkemisajan jälkeen. Olen missannut bussini usein tällaisten takia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16/114 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sähköovet, jotka aukeaa automaattisesti, kun kello lyö esim. klo 9 eli kun paikka aukeaa. Ikävä kyllä, ovissa on ikkunat ja jotkut asiakkaat kyyläävät. Kun näkevät minut tekemässä töitä, esim. laittamassa tuotteita paikoilleen, koputetaan ja huudetaan, että ovi auki tai yrittävät tulla nähdyksi. Kun ovet aukeaa, valitetaan että miksi emme avaa, vaikka olemme selkeästi paikalla. Se on nyt niin, että teemme muutakin kuin palvelemme. Pitää saada paikka kuntoon, ennen kuin ovet avataan: kassa, tavarat hyllyihin ja muut.

Vierailija
17/114 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nr 1 : hysteeriset, huutavat ihmiset jotka samalla kitalakipaistaen huutavat palvelua.

nr 2 : m-muuttajat jotka eivät tajua kieltä ei edes englannilla.

Vierailija
18/114 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paikka menossa kiinni 5 min päästä, ja asiakas valittaa. "MISSÄ NIIN SANOTAAN" tai "MIKSI ETTE SANONEET" TAI "EI OVESSA LUKENUT MITÄÄN". Etuovessa ja joka paikassa seinällä on kyllä aukioloajat, myös netissä... Sitten jäädään 10 minuutiksi vielä sulkemisajan jälkeen. Olen missannut bussini usein tällaisten takia. 

Mä tein niin, että kun kassakone näytti kellon olevan 21.00, sanoin mahdolliselle asiakkaalle, että skanneri sulketuu automaattisesti, joten en voi myydä enää. Sain hyvin kaupan tyhjäksi, asiakas maksoi ja vedetyt ostokset ja lähti.

Vierailija
19/114 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavimmat asiakkaat ovat huonon itsetunnon omaavat harmaahiiret, jotka tulevat valittamaan ihan huvikseen kauppoihin, oman elämänsä kurjuutta. Nämä ovat yleensä 50 - 70 vuotiaita, kaikilla on samanlainen tukka, samanlaiset silmälasit, samanlainen roikkuva naama ja rumat vaatteet, vali vali vali. Sitten heitä pitäisi kohdella arvokkaina asiakkaina vaikka eivät osaa itse käyttäytyä. Myös nämä itseään täynnä olevat narsisti ämmät ärsyttää, tulevat kauppaan juuri ennen sulkemisaikaa ja luulevat että heitä palvellaan vaikka tunti sulkemisen jälkeen.

Vierailija
20/114 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaat jotka valittaa että miksi emme voi laittaa lisää aikoja varattavaksi. No siksi, että meillä ei ole enempää työntekijöitä. Terveydenhuollon työvoimapulan ei pitäisi olla uutinen enää kellekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi