Lue keskustelun säännöt.
mistä te ootte saaneet clomireseptit??
03.03.2010 |
onko teiltä otettu paljon kokeita tms?
itse epäilen keltarauhashormonin puutetta? onx sitä varten sitten terot??
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei otettu kokeita, mutta eivätpä ne auttaneetkaan mitään, kun vika oli sitten sisuskaluissa. Mikä ei kyllä missään kokeissa olisi näkynytkään.