Miten ihminen päätyy ryyppäämään puistonpenkille? (asiallinen)
Kun on näitä ihmisiä jotka lämpimään vuodenaikaan istuvat päivisin puistonpenkillä juomassa alkoholia. Miten ihmisen elämä menee siihen? Voiko se olla melkein tietoinen päätös jonain päivänä kun kokee että kaikki on päin helkkaria eikä kestä olla kotona yksin mutta ei ole mitään muuta paikkaa johon mennä niin menee sitten läheisen puiston penkille turisemaan muiden siellä ryyppäävien kanssa? Ottaa vaikka pullon mukaan josta tarjoaa muille huikan? Seuraavana päivänä taas jne?
Kommentit (38)
Tulee halvemmaksi kuin baarissa. Samalla saa raitista ilmaa. Mä juon joskus kesällä ulkona viikonloppuna.
Siinä on mukavaa ottaa huikkaa ja katella ihmisiä...hyvällä tuurilla viereen istuu samanhenkinen misu..
Aika suosittua esim Turussa Aurajoen rannassa ainakin keväisin ja kesäisin.
Voi asiallinenkin ihminen olla alkoholisti.
Liiallinen filosofinen pohdiskelu elämän tarkoituksesta.
Riippunee paljon yksilöstä ja seurueesta. Olihan tuo nuorena ja vastuuttomana varsin hauskaa, mutta useimmilla se vastuu ja muut prioriteet ajaa edelle, ettei se alkoholi maistu kuin harvoin. Useammalle ruuhkavuosia elävälle hyvät yöunet usein tärkeämmät.
Usein kävelemällä. Saattaisin itsekin mennä joskus juomaan muutaman oluen, mutta en halua olla missään tekemisissä spugejen kanssa.
Minä juopottelen mielelläni puistonpenkillä. Olen kokoaika töissä käyvä 48h/viikko+ylityöt. Penkillä kuulee hyviä juttuja rappio alkoholisteilta, Todella monella heistä on ollut työpaikka, talo, perhe, autoja jne. m39.
On lähtenyt ulos viihteelle. Niinhän moni tekee.
Googleta negatiiviset ionit ja luonto.
Ehkä ne kantakuppilat on jo siinä vaiheessa niin nähty looppitarinoineen ja lähinnä vihamielisellä tyhjäksi tekevällä ilmapiirillä?
Kyllä muutaman kerran kesässä "pitää" käydä puiston penkillä/nurmikolla ottamassa huikkaa. Sehän on hauskaa. Auringon paisteessa turista uusien ja vanhojen tuttujen kanssa.
Minä olen jonkun kerran nauttinut sivistyneesti alkoholia puiston penkillä ja joskus ruohikollakin neitokaisten keralla.
Se lienee aivan sallittua nykyisin, mutta ryypiskely ei. Avaajakin ymmärtänee tuon eron.
Ajattelin lähteä kaljakävelylle, kun lopetan tipattoman. Lava kaljaa reppuun.
Vierailija kirjoitti:
Minä juopottelen mielelläni puistonpenkillä. Olen kokoaika töissä käyvä 48h/viikko+ylityöt. Penkillä kuulee hyviä juttuja rappio alkoholisteilta, Todella monella heistä on ollut työpaikka, talo, perhe, autoja jne. m39.
"On ollut"
Mihin ne meni?
Vierailija kirjoitti:
👍
Minä voisin aivan hyvin istua puistossa ryyppäämässä. Ei vaan ole rahaa. Enkä ole elämi aikana muutenkaan juonut olosuhteiden pakosta.
Se pidentäisi todennäköisesti elämääni.Nykyisessä ei ole mitään millä turruttaisin pahanoloni. Ei mitään odotettavaa. Mikään ei muutu jollen päätä päiviäni.Se on ainoa mihin voin itse vaikuttaa.
Ovat jossain vaiheessa siirtyneet ravintoloista puistonpenkille.
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin aivan hyvin istua puistossa ryyppäämässä. Ei vaan ole rahaa. Enkä ole elämi aikana muutenkaan juonut olosuhteiden pakosta.
Se pidentäisi todennäköisesti elämääni.Nykyisessä ei ole mitään millä turruttaisin pahanoloni. Ei mitään odotettavaa. Mikään ei muutu jollen päätä päiviäni.Se on ainoa mihin voin itse vaikuttaa.
Kannattaa lisätä elämään jotain positiivista niin ei tarvtise valloa niissä negatiivisissa asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Eurolava?
Alkoholismi.