Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

flegmaattinen mies

Vierailija
11.02.2010 |

Jaan parisuhteen kolmeen osaan. Yksi on seksi, toinen on perhe/lapset /yhteiset arkiasiat ja vastuu näistä, kolmas on ystävyys.

Mieheni on myös hyvä ystäväni jonka seurassa voin olla oma itseni MUTTA hän on niin flegmaattinen/masentunut?yms. että kaikki vastuu perhe-elämän osalta jää minulle, samoin seksin osalta. Työnsä hän hoitaa moitteetta ja siellä organisointikykyä kyllä tuntuu löytyvän.

Vuosien saatossa olen yrittänyt kaikkea.

Onko kellään samoin ja miten olette asian kestäneet?

Vai pitäisikö vain ajatella että miehen kuuluukin olla tuollainen vätys? Ja naisen olla perheen pomo. Yäk, kammottavaa jos niin pitäisi ajatella. Silloin parisuhde ei kyllä ole minua varten!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai pitäisikö vain ajatella että miehen kuuluukin olla tuollainen vätys? Ja naisen olla perheen pomo. Yäk, kammottavaa jos niin pitäisi ajatella. Silloin parisuhde ei kyllä ole minua varten!

No ei todellakaan miehen kuulu olla vätys eikä varsinkaan seksin suhteen.

Vierailija
2/17 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaa mennä siihen työnsä hoitamiseen. Juttele hänelle asiallisesti tunteistasi ja pyydä häntä kertomaan miltä asiat hänen kantiltaan tuntuvat. Älä syyllistä.



Nim "kokemuksella"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli vaan mieleen, että mä taidan olla aika flegmaattinen vaimo aika ajoin. Mutta mun mies onkin sellainen duraselpupu joka asiassa, että ehkä mun on syytä olla hieman flegmaattinen:)

Vierailija
4/17 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli vaan mieleen, että mä taidan olla aika flegmaattinen vaimo aika ajoin. Mutta mun mies onkin sellainen duraselpupu joka asiassa, että ehkä mun on syytä olla hieman flegmaattinen:)


ja terapeutti kysyi mieheltäni aika voimakkaasti että "Missä on sun aggressio?"

olen ajatellut että vaikka joku minut raiskaisi ja tämä seisoisi vieressä niin ihmettelisi vaan että olisko jotain pitänyt tehdä ja ei hän nyt näin äkkiseltään osannut.

ap

Vierailija
5/17 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitaa työnsä hyvin (näin olen kuullut ja arvostustakin saanut) ja kyllä leikkii lasten kanssa, mutta kaikki muu jääkin sitten minun vastuulle. Mies ei tiedä/osaisi tms. viedä esim. lapsia neuvolaan, ei tiedä milloin autot pitäisi katsastaa. Ei välitä sotkuisesta kodista, leikkaamattomasta nurmikosta, lumitöistä. Ei muista kenenkään synttäreitä jne.



On aikas raskasta tavallaan, mutta tavallaan ei. Saanhan siis sisustaa, ostaa tms. mitä haluan, kun ei ota kantaa mihinkään. Vältyytäänpähän riidoilta tai kompromisseiltä.



Erota en kyllä halua, vaikka naapurin puuha peteä ikkunasta välillä vilkuilenkin :-D

Vierailija
6/17 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen voi olla, että miehesi on alistuvaa sorttia, eli hänessä ei ole agressiivisuutta ja dominointia. Yleensä liitetään naisiin ja s/m leikkien subeihin tuommoinen alistuminen mutta minusta se voi olla lapsuudesta juontuvaa, vahvat vanhemmat jne. Mies muuttuu joko vastuuta ottamalla ja reipastumalla tai sitten on tuollainen aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole epämiehekkäämpää kuin mies, joka ei saa kotona mitään aikaan. Appiukkoni on juuri sellainen enkä voi sietää sen touhun katsomista. Päivät kuluu sohvalla istuen työpäivän jälkeen. Naurettavaa! Miehen pitää toimia ja olla aktiivinen. Sellaista miestä voi kunnioittaa ja hän on hyvä roolimalli myös lapsilleen. Vätykset eivät saa mitään aikaan tässä maailmassa. Nykyaikana on oltavat itse aktiivinen, ei kukaan muu tule asioita hoitamaan. tämä toki koskee siis myös naista.

Vierailija
8/17 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä teidän horoskoopit on?



Meillä meinaan mies on kala ja sen kyllä huomaa. Itse olen jousimies ja koko ajan pitäis toimintaa, matkoja tai muuta tilannetta päällä. Mies tuntuu olevan suoraan sanottuna aika pihalla...



Lapsen kanssa mies kyllä osaa leikkiä siitä iso plussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole muuten vätys-mies, mutta seksuaalisesti todella haluton. Hänelle ei tee yhtään tiukkaa olla kuukausiakin ilman. Kun parisuhde on muuten kiva, suostun luopumaan seksistä

loppuelämän. Kaikkea ei vain voi saada.

Vierailija
10/17 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä teidän horoskoopit on? Meillä meinaan mies on kala ja sen kyllä huomaa. Itse olen jousimies ja koko ajan pitäis toimintaa, matkoja tai muuta tilannetta päällä. Mies tuntuu olevan suoraan sanottuna aika pihalla... Lapsen kanssa mies kyllä osaa leikkiä siitä iso plussa.

Minä olen kalat ja mulla on koko ajan kauhea hösseli päällä, siivoan ja laitan ruokaa samaan aikaan, välillä juoksen lenkin. Laittelen pyykit jne. Koko ajan menossa jonnekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla "aviomiehen" asemassa äidilleen. Puolustaa ätiään ties missä. Ja toisaalta ei koskaan saanut sanoa mitän mihinkään,piti olla hiljainen ja kiltti.

Ja horoskoopeista,mieheni on kyllä kalat.

Vierailija
12/17 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalta kun mun faija. Arvostetussa työssä hyvin menestynyt, mutta vapaa-aikana sit vaan makaa sohvalla ja saa aikaan vain aivan pakolliset jutut. Ja nekin on tuskan takana.



Ei ole horoskoopiltaan kalat, mutta ollut pienestä lapsesta saakka äitinsä tukija ja terapeutti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole vielä saanut kerrottua työpaikallaan, että hukkasi avainnippunsa jouluna. Siinä siis työpaikan avaimetkin meni ja kellokortin leimausavain. Perustelee, että töissä on ollut niin kiire, että ei ole ehtinyt sanomaan. Minusta tuo on tosi outoa, että ei mene sanomaan asiasta esimiehelle ja hommaa pian uusia avaimia. En vain ikinä voisi itse toimia noin. Mietinkin, että onko tää joku miessukupuolen juttu?

Vierailija
14/17 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei muuta tee kuin pane. Ja hyvin paneekin. Muuta se ei oikein teekkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei muuta tee kuin pane. Ja hyvin paneekin.

Vierailija
16/17 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

horoskooppien pitäis vaikuttaa, kiinostaa, sillä mä oon ite kalat ja se aktiivinen ja flegumies on vaaka. Lähinnä kiinnostaa millainen kalat on, kun täällä kirjoitetaan ,että just munkin mies on kalat ja sen kyllä huomaa...

T: kuutonen

Vierailija
17/17 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni on uhan samalainen kuvio ollut 43 vuotta naimissaoloa..............olen vain kestänyt lastenikin vuoksi mitenkäs muutat toista......mutta onhan hänessä hyviäkin puolia.......on kiltti isä vaikka ei ole lastenhoitoon osallistunutkaan.lapsia meillä oli 6.........yksi on menehtynyt leukemiaan.tietenkin kaikki ovat jo aikuisia.itse lapset muistelevat ettei isä ole heitä hoitanut.nyt olen huomannut hänessä ehkä pienen harmin ,mutta kun ei pääse aikakoneella taaksepäin on vain kestettävä oma mokailu........olen aina sanonut mitä taakseen jättää sen edestään löytää...................

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme