Lue keskustelun säännöt.
Taisi miehenikin viimein huomata
22.02.2010 |
että siskonsa on kusipää.
On yhteydessä vain kun on jotakin vailla, mutta eipä enää käytä meitä hyväkseen.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
että huomasi. Ärsyttäviä tuommoset ihmiset, olkoonkin kuinka sukua tahansa.