Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan ok lounas lapsille?

Vierailija
21.02.2010 |

Täyjyvämakaroonia, kurkkua ja tomaattia.



Jääkaappi tyhjä ja ajattelin mennä vasta iltapäivällä kauppaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

köyhemmilläkin eväillä.

Vierailija
2/8 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai tonnikalapurkkia?

Onko voileipäkinkkua tms?



Mutta kyllähän yksi ruoka nyt menee vähän niukemmillakin, pääasia että lapsi saa mahan täyteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakkasessa ei ole oikein mitään...



ap

Vierailija
4/8 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois syödä vaikka joka päivä jos sallittaisiin.

Vierailija
5/8 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä taas meidän teineiltä jäisi syömättä

Vierailija
6/8 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä riippuu kyllä iästä...



Noi sulaa kaikki aika nopeasti, eli nälkä saattaa yllättää äkkiä, varsinkin jos kyse on jo vähän vanhemmasta liikkuvasta lapsesta.



Proteiini pitää nälän poissa ja verensokeri tasaisena. Kurkku ja tomaatti on lähinnä vettä, sulavat tosi nopeesti. Samoin makaroni, eli hiilihydraatti häviää nopeaan...



Ois parempi jos sul olis vaik kinkkua, tomaattia ja kurkkua...



Mut siis vastaus: kyllä ne sillä pärjää, mut voipi tulla nälkä äkkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sehän on päivän/viikon kokonaisuus, jota kannattaa pohtia.



Hienoa, että lapsesi syövät kasviksia ja käytätte täysjyvää.

Vierailija
8/8 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa meillä 5-v:n lempiruoka on miltei samanlainen annos, mut sekaan pilkon lasäksi voileipäkinkkua, lauantaimakkaraa tms mitä nyt kaapista löytyy...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi