Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pakkasraja kouluun

Vierailija
19.02.2010 |

Oletko koskaan antanut lasten olla pois koulusta/eskarista jos pakkasta on yli -30 astetta.

esim. meillä lapsen pitää kulkea n.kilometrin matka kävellen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko tämä pakkasvinkuna alkaa.Opetelkaa pukemaan sään mukaisesti.

Vierailija
2/7 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ulkona. Ja kunnolla vaatettaen ei yli kolmenkymmennen asteen pakkasessa pienestä kävelystä ole mitään haittaa, paitsi ehkä etelän vetelille...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysyy eskarilainen kotona yli -30 asteen pakkasilla.

Vierailija
4/7 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan meivät taksille (4oom kotoa) vaikka pakkasta oli -34 ja taksia joutuu aina hetken odottamaan.

Vierailija
5/7 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama jäätyy väkisin ja keuhkoihin pääsee kylmää. Ei mielestäni kovin terveellistä lapselle. Autolla pitää viedä ja hakea.

Vierailija
6/7 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säällä kuin säällä. Tänä aamuna autotallinnurkalla sijaitseva mittari näytti -37,8 ja lapset kipaisivat reippaasti tienvarteen odottamaan linja-autoa. Se on vaan asenne- ja asuvalintakysymys. Kasvot peitettiin kelkkailumaskilla, muuten normaali talvivaatetus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

autoa ei ole käytettävissä ja pakkasta -34 astetta.pidän lapset kotona.



-ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi