pakkasraja kouluun
Oletko koskaan antanut lasten olla pois koulusta/eskarista jos pakkasta on yli -30 astetta.
esim. meillä lapsen pitää kulkea n.kilometrin matka kävellen.
Kommentit (7)
ei ulkona. Ja kunnolla vaatettaen ei yli kolmenkymmennen asteen pakkasessa pienestä kävelystä ole mitään haittaa, paitsi ehkä etelän vetelille...
pysyy eskarilainen kotona yli -30 asteen pakkasilla.
ihan meivät taksille (4oom kotoa) vaikka pakkasta oli -34 ja taksia joutuu aina hetken odottamaan.
Naama jäätyy väkisin ja keuhkoihin pääsee kylmää. Ei mielestäni kovin terveellistä lapselle. Autolla pitää viedä ja hakea.
Säällä kuin säällä. Tänä aamuna autotallinnurkalla sijaitseva mittari näytti -37,8 ja lapset kipaisivat reippaasti tienvarteen odottamaan linja-autoa. Se on vaan asenne- ja asuvalintakysymys. Kasvot peitettiin kelkkailumaskilla, muuten normaali talvivaatetus.
autoa ei ole käytettävissä ja pakkasta -34 astetta.pidän lapset kotona.
-ap-
Taasko tämä pakkasvinkuna alkaa.Opetelkaa pukemaan sään mukaisesti.