Lue keskustelun säännöt.
torpparinmäki, kuusmiehentie
29.01.2010 |
mikä vialla näissä vuokraasunnoissa kun jatkuvasti sieltä haluaa ihmiset muuttaa pois. Seurannut tilannetta pitemmän aikaa ja ihmetellyt syytä. Onko huonoja naapureita vai mikä mättää? Alueen luulisi olevan hyvä.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla