Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

torpparinmäki, kuusmiehentie

Vierailija
29.01.2010 |

mikä vialla näissä vuokraasunnoissa kun jatkuvasti sieltä haluaa ihmiset muuttaa pois. Seurannut tilannetta pitemmän aikaa ja ihmetellyt syytä. Onko huonoja naapureita vai mikä mättää? Alueen luulisi olevan hyvä.



Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi