Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi Nelosella ei ole enää kunnon tekstiTV:tä +
01.12.2009 |
pelkkiä uutisotsikoita. Nelosen nettisivutkin ovat nykyään niin persiistä
Kommentit (3)
Etsimällä löytää pelkät uutisotsikot mutta tavuakaan lisätietoja ei kyllä irtoa!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Katsokaa Yleä niin saatte myös laadukkaan teksti-tv:n!
Alue: Aihe vapaa
kuka nyt jaksaa lähteä nettiin lukemaan jotain uutisotsikoita, sehän se on koko tekstitv:n idea että voit lukea ne uutiset napinpainalluksella. Ei netti ole aina auki eikä todellakaan jaksa sitä jonkun uutisen takia avata. Tyhmää.