Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Huh, taidan olla tosi nikotiiniriippuvainen.
12.12.2009 |
3 tuntia ilman tupakkaa ja aivan älyttömästi hermostuttaa lasten mölinä.
Kommentit (3)
Mutta olen lopettanut joku 4kk sitten ja kiristää se ilman tupakkaakin mutta menee se kiristys myös ohi ilman tupakkaakin...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mä tunnen tupakoijia kohtaan syvää halveksuntaa. idiootteja ovat. miksi et lopeta polttamista?
Mut kyllä se siitä ap :) Hiljaa hyvä tulee :)
Alue: Aihe vapaa
mä tunnen tupakoijia kohtaan syvää halveksuntaa. idiootteja ovat.
miksi et lopeta polttamista?