Lue keskustelun säännöt.
Joko tieto Helsingissä päivähoitopaikasta tammikuussa aloittavalle?
06.11.2009 |
Joko olette saaneet päätöksen päivähoitopaikasta? Meille ei ole vielä mitään kuulunut...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Päätöskokouksetkin on vasta marras-joulukuun vaihteessa.
Vähän ennen joulua kannattaa odotella.