Nouseeko Suomi ikinä suosta?
Kommentit (52)
No ei se ainakaan lakkoilemalla nouse.
Jos ihmiset on tällaisia kuin kaksi yllä toivon, että ei! Mä häpeän ja inhoan tuollaisia. Jos tänne joku joskus hyökkäisi mut saisi ampua ennen kuin alkaisin puolustamaan tuollaisia
Vierailija kirjoitti:
Jos ihmiset on tällaisia kuin kaksi yllä toivon, että ei! Mä häpeän ja inhoan tuollaisia. Jos tänne joku joskus hyökkäisi mut saisi ampua ennen kuin alkaisin puolustamaan tuollaisia
Siis 1 ja 2
Olemme vasta matkalla pohjalle, vielä on hieman kellukkeita. Kannattaa suhtautua elämään, elä nyt sillä elämä on tässä ja nyt. Ethän hengästy tai toisia vain suotta peljästy.
Ei niin kauan kuin vassarit äänestetään aina välillä valtaan ja oikeistohallitus joutuu koko ajan korjamaan vassareidein aiheuttamia ongelmia
Nytkin oikeistohallitus joutuu ottamaan velkaa jotta voisivat maksaa vasemmistohallituksen ottaman velan korot
Vierailija kirjoitti:
Ei taida nousta. Tämän hallituksen tuhoja tuskin pystytään koskaan korjaamaan. Surullista.
Ettei vaan olisi teidän työtävieroksuvien punikkien vika. Onko parempi, että EU ja IMF tulevat tekemään säästöt puolestamme sitten kun Suomi on roskalainaluokassa? Nämä toimet olivat tuleville sukupolville, ei sinulle.
Te olette jopa niin yksinkertaisia, että lakkoilette itsenne työttömiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis 1 ja 2
Ja sinä olet pelle ja harhainen.
Tämä hallitus..heh heh kuka äänesti sitä ja tätä,aina sama virsi.
Päinvastoin. Tämän hallituksen aiheuttamia tuhoja korjaillaan 10-20 vuoden päästä ja helvetin kalliisti.
Teidän syy miksi nykyhallitus on vallassa,kansa munasi.
Kansalaisten pitäisi tukea toisiaan ja sitä suomalaiset eivät halua. Mediassa herrat ja pamput toitottavat, että Venäjä repii Suomessa ihmisiä erilleen toisistaan, mutta kyllä se on ihan perinnöllistä suomalaisvihaa, jota suomalaiset ihan itse omasta tahdostaan harrastavat. Suomalaisten pitäisikin näyttää tästä lähtien venäjälle pitkää nenää ja olla kerrassaan platoonisen rakastuneita toisiinsa.
Neuvostosuomen ylivoimaisen ylimielinen asenne ja omaan jalkaan ampumisen taito pitää talouden tasaisen huonona.
Suomi on edelleen maailman paras maa. Tervetuloa espanjaan katsomaan mikä persereikavaltio on.
Vierailija kirjoitti:
Nytkin oikeistohallitus joutuu ottamaan velkaa jotta voisivat maksaa vasemmistohallituksen ottaman velan korot
Ja sinä uskot edelleen tätä satua? Rahaa laitetaan Turun junaan, turkistarhaukseen ja varakkaiden etujen parantamiseen ja niin edelleen. Tällä sinun oikeiston velkarahalla. Tämä hallitus tuhoaa Suomen.
Mutta mistäpä minä ( toisin kuin sinä) mitään yhteiskunnan toimivuudesta tiedän yliopiston käyneenä yhteiskuntatieteilijänä lähes 30 vuoden työkokemuksella asiasta😉
Kansalaisten pitäisi tukea toisiaan ja sitä suomalaiset eivät halua.
Näin on,eikö me olla suomalaisia,en halua sanoa pahaa sanaa???
Vierailija kirjoitti:
Suomi on edelleen maailman paras maa. Tervetuloa espanjaan katsomaan mikä persereikavaltio on.
Suomi on loistovaltio ja meillä on todella hyvät etuudet ja tuet mutta vasemmistoloisille ei ikinä riitä mikään.
Ei taida nousta. Tämän hallituksen tuhoja tuskin pystytään koskaan korjaamaan. Surullista.