Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SI- rokote

Vierailija
24.11.2009 |

piti olla lauantaina yli 3-vuotiaille. Se on peruttu ja uusi ajankohta joskus joulukuussa. Kannattaako enää sillon rokottaa? Liian myöhässä? 1v sai viime viikolla. Miten rokote voi olla loppu? Ihme touhua.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi