Lue keskustelun säännöt.
SI- rokote
24.11.2009 |
piti olla lauantaina yli 3-vuotiaille. Se on peruttu ja uusi ajankohta joskus joulukuussa. Kannattaako enää sillon rokottaa? Liian myöhässä? 1v sai viime viikolla. Miten rokote voi olla loppu? Ihme touhua.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla