Miten hankin elämän?
Näin huonosti liikkuvana ja työelämästä syrjäytyneenä. Miten elämä hankitaan?
Kommentit (15)
Hae Englantiin piiaksi perheelle.Hyvä palkka ja ikäkään ei ole esteenä.Kaiken ikäiset huolitaan .Siinä opit kielen sivussa ja on hyvä vaihtoehto hyvinvoinnille.
Laitan tietokoneen ja puhelimen pois ja teet jotain ihan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Hae Englantiin piiaksi perheelle.Hyvä palkka ja ikäkään ei ole esteenä.Kaiken ikäiset huolitaan .Siinä opit kielen sivussa ja on hyvä vaihtoehto hyvinvoinnille.
Tapasin suomalaisen naisen noin 60 kymppisen joka oli ollut englannissa töissä ja sanoi viihtyneensä hyvin. Nyt töissä Tukholman sairaalassa. Suositteli Englantia.
Lopetat vauva.fi palstalla roikkumisen.
Alat liikkua ja etsit itsellesi jonkun järjestön tai porukan ja osallistut sen toimintaan. Vaikka punainen risti
"Joka varjelee elämänsä, kadottaa sen, mutta joka elämänsä minun tähteni kadottaa, on sen löytävä." Matt. 10: 39
Vierailija kirjoitti:
"Joka varjelee elämänsä, kadottaa sen, mutta joka elämänsä minun tähteni kadottaa, on sen löytävä." Matt. 10: 39
En ole ikinä tajunnut noita merkityksettömiä horinoita. Minulla on yksi toipuva juoppo tuttu ja sen jutut on yhtä tyhjänpäiväistä tuubaa. Rasittavaa. En jaksa puhua sille enää.
huumeiden ostaminen ja niiden käyttäminen auttaa elämään eikä tarvitse elää ns. "kuolleena"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on (vielä) tuollainen oletus että täältä pääsee pois. Hah, hah sellaista aaveemaisen kolkkoa naurua....
Hotel california suorastaan sopisi tunnariksi.
Oletko paholaisen kätyri? Kyllä täältä pääsee halutessaan pois. Jeesus on voittanut pahan vallan.
Vierailija kirjoitti:
Huonosti liikkuva piiaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä tajunnut noita merkityksettömiä horinoita. Minulla on yksi toipuva juoppo tuttu ja sen jutut on yhtä tyhjänpäiväistä tuubaa. Rasittavaa. En jaksa puhua sille enää.
Hänessä oli elämä mutta pimeys ei sitä käsittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on (vielä) tuollainen oletus että täältä pääsee pois. Hah, hah sellaista aaveemaisen kolkkoa naurua....
Hotel california suorastaan sopisi tunnariksi.
Luulet varmaan tehneesi hyvänkin valinnan, mutta olet väärässä.
Jeesus on voittaja. Hän on voittanut perkeleen vallan. Vain pisara Jeesuksen verta ja syyllisyys pyyhitään pois.
Olet elossa. Aloita siitä. Mieti mitä haluat ja pystyt ja tee se.