Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Uskallanko lähteä kaupungille?
05.11.2009 |
Olin menossa ostamaan isälle lahjaa, mutta unohduin hetkeksi av:n pariin. Nyt en tiedä haluanko/uskallanko lähteä kotoani yhtään minnekään..tiedä vaikka toisin sikainfluenssan mukanani.
Kommentit (2)
Jaa, kyllä minä ainakin käyn asioilla ihan normaalisti. Tänään kävin kaupungilla kaupoissa, apteekissa ja lapsen kanssa hammaslääkärissä. Lapset menevät illalla normaalisti harrastuksiin ja minä menen jumppaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Sikainfluenssaa on tosiaan kaikkialla!!!