Mua _ärsyttää_ kaupoissa yskivät ihmiset
monet yskivät niin että varmasti voisivat vähän hillitä ja laittaa sitä olkapäätä eteen. Mutta kuin ei niin ei.
Kommentit (8)
Siis totta, ja aivastelevat, prkl, eikö muka ymmärretä pysyä pois julkisilta paikoilta?? Ja sit yksi pahimmista on mielestäni myös ärsyttävä, nikotteleva hikka! Mikä sen pahempaa ku kassajonossa tasaiseen hikotteleva täti?? Siis jos on pakko sinne kauppaan änkeä, niin eikö tosiaan voisi olla vaikka hengitttämättä sen aikaa?????
V***U HALOO AP!!!!!!!!!!!!!
silloin kaikki on liian myöhäistä. Miksi antaisin muiden olla terveitä kun minä olen sairas ja luultavasti kuolen?
olen sairas ja luultavasti kuolen?
Mikä teitä ihmisiä oikein riivaa??! LUULTAVASTI moni kuolee, joo, mutta ei kai nyt sentään kannata käydä laverille valmiiksi makaamaan ja odottelemaan omaa vuoroaan..?
Niin virushan ei ole käytännössä elävä organismi vaan palanen dna:ta
Käsidesi ei voi tuhota sellaista joka ei edes elä. Pahimmillaan alkoholia sisältävä käsidesi muuntaa viruksen perimää vielä pahemmaksi jolloin se voi tarttua fiikukseen. Näin olen asian ymmärtänyt. Alkoholihan muuntaa perintötekijöitä myös siittiöitä.
Siis eikö käsidesikään toimi tähän tautiin??? Eikö mitään suojaa ole?? Apua
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1068931/kayttaako_ih…
eli en todella jää kotiin sitä varten istumaan. yskin tasan siellä missä yskä tulee.
Saikohan ap piuhoja pitkin tartunnan...?
sä osaat kätes pestä ihan tavallisella saippualla... vesi ja saippua toimii, käsidesi tappaa kaikki hyödyllisetkin pöpöt käsistä!
Nyt saa hyvin tilaa kaupassa kun yskii kovaan ääneen -niillä jumittajilla toimii kuulo sittenkin, hurraa!