Lue keskustelun säännöt.
Miten joulunpyhiä vietetään Jehovan todistaja-perheissä?
22.11.2009 |
Saavatko lahjoja silti vai miten toimitte/toimitaan? Siis ihan vaan uteliaisuudesta kysyn. Yhtä hyvin tämä kysymys voisi koskettaa jotain toista uskontokuntaa. Eiväthän tietenkään kaikki tavissuomalaisetkaan joulua vietä kristillisenä juhlana.
Kommentit (2)
Valoisaa & iloista loppuvuotta jokaiselle tätä palstaa lukevalle - uskontokunnasta riippumatta :)!
terkuin ap, joka odottelee nyt kaikista eniten LUNTA ;-)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei siis lahjojakaan.