Lue keskustelun säännöt.
Onko miehelläsi koskaan
03.11.2009 |
erektio-ongelmia? Mistä ne hänen omasta mielestään johtuvat?
Kommentit (2)
jos on haluton, niin eikö sekin jotain kerro...? Näin meillä, kun työt stressaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
...mutta minäpä nyt vastaan, että minulla on joskus jos on jo kovin myöhäinen ja olen liian väsynyt.