Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
PAINUKAA NYT JOHONKIN MUUALLE SEN KÄSIKAKKANNE KANSSA!
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Homma on mennyt liian pitkälle, kun sitä pitää täällä selitelläkin asiaan vihkiytymättömille erillisissä ketjuissa. Pitäisivät vaan pinnalla alkuperäisen pinot, ne voisi lukea ketä kiinnostaa. Ei noita uusia aloituksia jaksa katsella vanhojen lisäksi.
se on huono vitsi, lopettakaa jo.
enkä tajua edelleenkään miten kaikki eivät VIELÄKÄÄN ole mukana. Se kai tarkoittaa vain että pitää kampanjoida tehokkaammin!
Alue: Aihe vapaa
Ja nyt joku seuraavassa viestissä syyttää joko a) huumorintajuttomaksi tai b) kateelliseksi. Mutta ihan totta, se on huono vitsi, lopettakaa jo.